اخبار بازی

کمپانی Denuvo به دنبال افزایش فعالیت‌های خود

Denuvo به دنبال افزایش فعالیت‌های

وی جی مگ: بیشتر گیمرها کمپانی Denuvo را می‌شناسند مخصوصا با قفل‌هایی که برای بازی‌ها ساخته است. این کمپانی به تازگی اعلام کرده است که در حال گسترش تکنولوژی ضدتقلب و جلوگیر از سرقت بازی‌ها است.

به گزارش وی جی مگ، این کمپانی گفت که این نرم‌افزار به زودی منتشر می‌شود و جلو هکرها را می‌گیرد تا بخش Multiplayer بازی‌ها را دست‌کاری نکنند و کد‌ها و داده‌ها را تغییر ندهند. با اینکار آن‌هایی که در بازی‌ها تقلب می‌کردند، هیچ برتری خاصی نسبت به بقیه گیمرها نخواهند داشت.

هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه اینکار چگونه انجام خواهد گرفت داده نشده ولی Denuvo به ناشران و توسعه‌دهندگان بازی‌ها قول داده که پلیرها دیگر نمی‌توانند از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌ها فرار کنند. اخبار همین‌ جا تمام نمی‌شود. این کمپانی به ESports پیوسته است. سازمانی که به طور اختصاصی با تورنمنت‌های رقابتی جلوی تقلب و هک را می‌گیرد.

به تازگی اعلام شد که بیشتر گیمرها در انگلستان و آلمان که 61 درصد هستند، در بازی‌های Multiplayer از تقلب کردن سایر گیمرها رنج می‌برند. به عبارت دیگر 74 درصد در انگلستان و 68 درصد در آلمان. آن‌ها گفته‌اند که اگر ببینند کسی در بازی آنلاین تقلب می‌کند، دیگر به بازی کردن ادامه نمی‌دهند.

کمپانی نرم‌افزار DRM در بین دارندگان پلتفرم PC بدنام است که باور دارد معیارهایی که برای محافظت از دزدی در نظر گرفته شده است باعث پایین آمدن کارایی بازی می‌شود. به هر حال باید منتظر باشیم تا ببینیم Denuvo چه کاری انجام می‌دهد تا جلوی متقلبین را بگیرد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + دوازده =