اخبار بازی

شایعاتی جدید درباره بازی Bloodborne 2

شایعاتی جدید درباره بازی Bloodborne 2

وی جی مگ: عنوان Déraciné بازی جدید استودیو FromSoftware برای پلتفرم Playstation VR بوده که روز گذشته در نواحی آمریکای شمالی و اروپا عرضه شد. با این حال ایستراگ جدید یافت شده در این عنوان باعث شده تا شایعات جدیدی درباره بازی Bloodborne 2 و احتمال در دست ساخت بودن آن شکل بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، این ایستراگ توسط کاربری در یوتیوب یافت شده است. پلیر در عنوان Déraciné عروسکی را پیدا کرده و می‌تواند با آن تعامل کند. با این حال نکته‌ای که وجود دارد حالت در این عروسک بوده که بسیاری از طرفداران Bloodborne را به یاد این بازی اکشن نقش‌آفرینی می‌اندازد. چنان‌چه به تصویر این عروسک نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید یکی از دستان این عروسک در هوا بوده و دیگری به صورت افقی نگه داشته شده است. این مورد یکی از حالت‌ها و ژست‌های ساخته محبوب انحصاری FromSoftware بود.

ماجرا به همین جا ختم نشده و در توصیف این عروسک نیز آمده «عروسکی از یک دختر سنگی به نام Fiona که در داستان ناتمامی ظاهر می‌شود. هنگامی که یک شخص، خواب بدی را تجربه کند این عروسک ظاهر شده و او را آزاد می‌کند.» قسمت “داستان ناتمام” و البته اشاره به “خواب بد” مسلما می‌تواند توجهات بسیاری از طرفداران Bloodborne را به سمت خود معطوف کند.

کاملا طبیعی است که پس از پیدا شدن چنین موردی حرف و حدیث و شایعات مختلفی درباره بازی Bloodborne 2 شکل بگیرد. با این حال با توجه به این که استودیو نام‌برده در حال حاضر مشغول کار روی بازی Sekiro: Shadows Die Twice است بعید به نظر می‌رسد در زمانی نزدیک شاهد معرفی دنباله Bloodborne باشیم.

شایعاتی جدید درباره بازی Bloodborne 2 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 18 =