اخبار بازی

بازگشت Destiny 2 به صدر جدول پرفروش‌ترین بازی دیجیتال

بازگشت Destiny 2 به صدر جدول پرفروش‌ترین بازی دیجیتال 1

وی جی مگ: موسسه سوپردیتا آخرین آمار فروش بازی‌های به صورت دیجیتال در ماه سپتامبر را منتشر کرده و طبق آن شاهد بازگشت Destiny 2 به صدر جدول پرفروش‌ترین بازی دیجیتال روی کنسول‌های خانگی هستیم. ساخته Activision‌ و Bungie چندی پیش به صورت رایگان هم در اختیار کاربرهای PS Plus‌ قرار گرفته بود.

به گزارش وی جی مگ، دلیل اصلی بازگشت Destiny 2 به صدر جدول پرفروش‌ترین بازی دیجیتال ماه اخیر، عرضه بسته قابل دانلود Forsaken است که توانست بعد از مدت‌ها گیمرها را به این بازی بازگرداند. در رتبه دوم جدول این ماه بازی Spider-Man قرار گرفته که به صورت انحصاری در اختیار PS4 است. سوپردیتا در بخش دیگری از گزارش خود به این موضوع اشاره داشته که در حال حاضر 60 درصد کاربرهای فعال ماهیانه Destiny 2 بسته Forsaken را خریداری کرده‌اند.

در رتبه‌های بعدی فهرست منتشر شده شاهد حضور FIFA 19 هستیم و همچنان Fortnite با قدرت در زمینه خرید دیجیتال حضور پررنگی دارد. دیگر بازی که در پنج رتبه اول جدول ماه سپتامبر قرار گرفته NBA 2K19 است. جالب است بدانید که هر دو بازی ورزشی اشاره شده امسال توانستند رکورد سریع‌ترین فروش دیجیتالی تاریخ هر کدام از دو سری NBA 2K و FIFA را ارتقا دهند.

در بازار دیجیتال بازی‌های PC اما رتبه اول به Dungeon Fighter Online اختصاص پیدا کرده و League of Legends را به رتبه دوم فرستاده. در ادامه می‌توانید جدول کامل ماه سپتامبر را مشاهده کنید:

بازگشت Destiny 2 به صدر جدول پرفروش‌ترین بازی دیجیتال 2

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + سیزده =

  • بازی بعد از اکسپنشن forsaken خیلی بهتر شده-اون مشکلاتی که واسه سال اول بازی گفته بود هم دیگه وجود نداره-بازی دیگه کمبود کانتنت هم نداره-اگر هم اکسپنشن هارو نخریدن هم اگه خود forsaken رو بخرید اکسپنشن های اول و دوم رو بهتون میده