اخبار بازی

روایت Activision از دلایل فروش پایین Destiny 2 و بسته قابل دانلود Forsaken

روایت Activision از دلایل فروش پایین Destiny 2 و بسته قابل دانلود Forsaken

وی جی مگ: روز گذشته شرکت Activision گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه سوم سال مالی خود را منتشر کرد که از عملکرد عالی بازی Call of Duty: Black Ops 4 خبر می‌داد. با این حال فروش پایین Destiny 2 و بسته قابل دانلود Forsaken از دیگر مواردی بود که در این گزارش مالی به آن‌ها اشاره شد و اکنون این کمپانی از دلایل آن صحبت می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، کودی جانسون مدیر عملیاتی شرکت Activision در جریان ارائه گزارش مالی مذکور اعتراف کرد عملکرد بسته الحاقی Forsaken خوب بوده است «Forsaken بسته‌ای است که محتویات باکیفیتی را به دنیای بازی اضافه می‌کند. شاید جز خوش‌ساخت‌ترین محتویاتی است که ما تاکنون برای این فرنچایز تولید کردیم. این مورد حاصل همکاری دو شرکت Bungie و Activision با یکدیگر است تا نگرانی‌های مخاطبین را پس از انتشار Destiny 2 برطرف کند. بازی نیازمند بازنگری اساسی در مورد چگونگی ارائه پایان‌بندی، ارائه قدرت‌های قوی‌تر، پاداش‌های بیشتر و درگیری و سرگرم‌شدن بیشتر پلیرها است.»

با این حال Activison تاکنون به آن میزانی که انتظار داشته شاهد بازگشت پلیرها و سرگرم‌ شدن‌شان با بازی نبوده است. «ما تاکنون شاهد بازگشت کامل و دوباره گیمرها و درگیر شدن‌شان با Destiny نبوده‌ایم که باعث می‌شود عملکرد این بازی کمتر از سطح توقع ما باشد. برخی از پلیرها هم‌چنان در حالتی منتظر هستند تا ببینند بازی چه عملکردی از خود نشان می‌دهد و همین مورد باعث فروش پایین Destiny 2 و بسته قابل دانلود Forsaken شده است. افرادی که به بازی بازگشته به طور کامل سرگرم شده و آن‌هایی که هنوز به تجربه مجدد بازی اقدام نکردند امیدواریم اکنون زمانی باشد که بتوانیم آن‌ها را به Destiny 2 بازگردانیم.»

Destiny 2 در ماه گذشته برای کاربران PS Plus و هم‌چنین روی PC به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته بود تا پلیرهای تازه وارد آن را به صورت رایگان دریافت کنند. استودیو Bungie هم‌چنین تصمیم گرفت دو بسته Curse of Osiris و Warmind را به صورت رایگان درون بسته الحاقی Forsaken قرار دهد تا با خرید آن، به محتویات دو بسته قبلی نیز دسترسی پیدا کنید. بسته Black Armory هم قرار است در ماه دسامبر عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 18 =