اخبار بازی

شایعه: اولین اطلاعات Destiny 3 لو‌ رفت

destiny 3 first information

وی جی مگ: در شرایطی که همچنان گیمرها مشغول تجربه بازی Destiny 2 هستند یکی از کاربرهای وبسایت ردیت اولین اطلاعات از بازی Destiny 3 را منتشر کرد. (destiny 3 first information)
به گزارش وی جی مگ، با اینکه در گذشته نیز شایعاتی پیرامون این بازی وجود داشت اما اکنون کاربری اطلاعات را لو داده که پیش‌تر سابقه این کار برای قسمت‌های قبلی شاخته Bungie را داشته. اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهند که در حال حاضر ساخت بازی Destiny 3 یک سالی است که شروع شده.
در شرایطی که همواره نام اروپا در نسخه‌های مختلف این مجموعه شنیده شده اما به نظر می‌رسد این محیط در Destiny 3 نقش پررنگی دارد. به نظر می‌رسد اینبار کریس برت به عنوان کارگردان بازی شناخته می‌شود اما همچنان لوک اسمیت نقش مهمی در جریان ساخت بازی دارد. برت سابقه کارگردانی Rise of Iron و Destiny 2 را دارد.
اینبار در بازی Destiny 3 حالت PvP نقش پررنگ‌تری داشته و بخشی از نقشه بازی به آن اختصاص پیدا کرده. از سویی گفته شده اینبار مخاطب‌ها می‌توانند از Darkness استفاده کرده و شرایط را برای ایجاد یک Sub Class جدید فراهم کنند. نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که از همان ابتدا Bungie و Activision قرارداد ساخت سه بازی را داشتند و می‌دانستیم که در نهایت بازی Destiny 3 ساخته می‌شود. (destiny 3 first information)

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × سه =