اخبار بازی

عملکرد مالی Destiny رضایت Activision را به همراه نداشته

عملکرد مالی Destiny رضایت Activision را به همراه نداشته

وی جی مگ: امروز با خبر شدیم که Activision Blizzard چیزی حدود هشت درصد نیروی کار خود را کاهش می‌دهد اما با این وجود شاید مهم‌ترین خبر نشست اخیر این کمپانی به وضعیت Destiny ارتباط داشته باشد. صحبت‌های صورت گرفته در این نشست نشان می‌دهد که عملکرد مالی Destiny رضایت Activision را به همراه نداشته.

به گزارش وی جی مگ، مدیر اجرایی Activision در جریان نشست مالی اخیر این کمپانی توضیح داده که «در ابتدا باید به این نکته توجه داشت که کمپانی Activision به عنوان صاحب امتیاز Destiny شناخته نمی‌شد. مسئله‌ای که درباره هیچکدام از مجموعه‌های بزرگ ما صدق نمی‌کند.»

از سوی دیگر جانسون به این مسئله نیز اشاره داشته که عملکرد مالی Destiny رضایت Activision را به همراه نداشته و نتوانسته در سطح انتظارات ظاهر شود. در نظر گرفتن این دو نکته باعث شده که مدیران Activision در نهایت مشکلی با جدا شدن مجموعه بازی Destiny و استودیو سازنده آن یعنی Bungie نداشته باشند.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که Bungie به صورت مستقل کار روی نسخه بعدی مجموعه بازی Destiny را ادامه می‌دهد اما می‌توان در آینده منتظر بود و دید که آیا خبری از حضور یک ناشر بزرگ در کنار آنها می‌شود یا خیر.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − 10 =