اخبار بازی

شروع ساخت بازی جدید کارگردان Devil May Cry 5

شروع ساخت بازی جدید کارگردان Devil May Cry 5

وی جی مگ: عنوان Devil May Cry 5 تا حدود سه ماه دیگر عرضه خواهد شد. اثری که کارگردانی و مسئولیت تولید آن را هیدیاکی ایتسونو برعهده داشته است. با این حال به گفته ایشان به نظر می‌رسد توسعه و ساخت بازی جدید کارگردان Devil May Cry 5 آغاز شده است.

به گزارش وی جی مگ، ایتسونو در گفتگو با 4Gamer اظهار کرد بسیار مشتاق است که پس از 11 سال قرار است اولین نسخه اصلی از مجموعه Devil May Cry را عرضه کند. ایتسونو برای ساخت این بازی تمامی تجربیات خود را در آن به کار گرفته است. در ادامه افزود به دلیل رشد وبسایت یوتیوب بسیار علاقه‌منده بوده تا پس از انتشار بازی، ویدئوهای گیمرها از کمبوهای مخلتف‌شان را ببیند. پس از انتشار در ماه آپریل، نوبت به بررسی و عرضه به‌روزرسانی‌های رایگان آن می‌رسد.

پس از انتشار بازی در ماه آپریل و بررسی و عرضه به‌روزرسانی‌های آن استراحتی در کار نبوده و ایتسونو به دنبال یک ریکاوری، مشغول کار روی پروژه بعدی خود خواهد شد. «امیدوارم بتوانم به سختی روی بازی بعدی خود کار کنم تا به سطح انتظارات دست پیدا کند. آن‌ گاه می‌توانم آن را در سریع‌ترین زمان ممکن رونمایی کنم.»

باید منتظر ماند و دید بازی جدید کارگردان Devil May Cry 5 چه اثری خواهد بود. شایعات به نسخه جدید Rival Schools اشاره دارند. با این حال شرکت کپکام بر سر این اثر فایتینگ دچار مشکلاتی شده که شاید توسعه آن به راحتی صورت نگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + دو =