اخبار بازی

علاقه کارگردان بازی Devil May Cry 5 به کار روی ادامه Rival Schools

علاقه کارگردان بازی Devil May Cry 5 به کار روی ادامه Rival Schools

وی جی مگ: با وجود آن که شرکت کپکام بسیاری از عناوین قدیمی خود هم‌چون Okami HD و Onimusha Warlord را بازگردانده است هنوز آثار دیگری هستند که سال‌هاست از آن‌ها خبری شنیده نمی‌شود. یکی از این بازی‌های قدیمی نسخه ادامه Rival Schools بوده است.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد چنان‌چه فرصتی در اختیار کارگردان بازی Devil May Cry 5 یعنی هیدیاکی ایتسونو قرار بگیرد می‌توانیم شاهد نسخه جدیدی از بازی Rival Schools باشیم. از ایتسونو در گفتگویی با وبسایت Dualshockers پرسیده شد که علاقه دارد روی ادامه چه عناوینی کار کند. عناوینی هم که کارگردان Devil May Cry 5 از آن‌ها اسم برد یادآور خاطرات دوران کنسول Dreamcast می‌شود.

«اگر به من اجازه داده شود مایل هستم نسخه ادامه Rival Schools یعنی Rival Schools 3 را بسازم. Dragon’s Dogma 2، Capcom vs SNK 3، Street Fighter Alpha 4 و Power Stone 3 دیگر بازی‌هایی هستند که دوست دارم روی آن‌ها کار کنم. حتی ایده تولید Street Fighter 6 نیز می‌تواند بسیار جذاب باشد.» در ادامه نیز توضیح داد چنان‌چه این اتفاق رخ دهد تمامی این عناوین برای بازار غرب نیز عرضه خواهند شد.

اولین قسمت از بازی Rival Schools در سال 1998 برای کنسول Playstation 1 عرضه شد و موفقیت بزرگی را برای کپکام به همراه داشت. نسخه دوم آن نیز برای Sega Dreamcast انتشار یافت و از آن زمان تاکنون دیگر هیچ خبری در رابطه با این بازی شنیده نشده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − شانزده =