اخبار بازی

تایید حضور Co op آنلاین در بازی Devil May Cry 5

تایید حضور Co op آنلاین در بازی Devil May Cry 5

وی جی مگ: به دنبال نمایش جدید صورت گرفته در رویداد The Game Awards 2018، شرکت کپکام وجود Co op آنلاین در بازی Devil May Cry 5 را مورد تایید قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان این اثر در وبسایت Capcom Unity توضیح دادند «اعضای تیم سیستمی را در بازی ایجاد کردند که در آن پلیرها می‌توانند از طریق اتصال به شبکه اینترنت، حضور پررنگی در بازی یکدیگر داشته باشند. بنابر مرحله‌ای که در آن حضور دارید شما یک پلیر دیگر را تنها در پیش‌زمینه بازی مشاهده خواهید کرد اما در موارد دیگر می‌توانید با همراهی یک گیمر دیگر به قلع و قمع کردن شیاطین بازی بپردازید.»

این توضیحات ضمن تایید حضور Co op آنلاین در بازی Devil May Cry 5 بیان می‌دارند برخی از مراحل و ماموریت‌ها تنها به صورت تک‌نفره قابل بازی هستند که به روایت داستانی آن بستگی خواهد داشت. کارگردان Devil May Cry 5 یعنی هیدئاکی ایتسونو پیش از این اظهار کرده بود که می‌خواهد Devil May Cry 5 در ابتدا یک تجربه تک‌نفره باشد اما در عین حال بتواند داستانی از سه منظر مختلف و با استایل گیم‌پلی منحصر به فرد روایت کند.

عنوان Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود. لازم به ذکر است شب گذشته اعلام شد دمو این عنوان از هم‌اکنون روی کنسول Xbox One قابل تهیه است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − هشت =