اخبار بازی

تهیه‌کننده Devil May Cry 5 از پرداخت درون برنامه‌ای می‌گوید

تهیه‌کننده Devil May Cry 5 از پرداخت درون برنامه‌ای می‌گوید

وی جی مگ: مدتی قبل بود هیدیاکی ایتسونو کارگردان Devil May Cry 5 از پرداخت درون برنامه‌ای داخل این بازی خبر داد تا پلیرها هر نوع که مایل هستند بازی را تجربه کنند. این موضوع باعث نگرانی و ناراحتی بسیاری از جانب طرفداران شد.

به گزارش وی جی مگ، اکنون مت واکر تهیه‌کننده عنوان Devil May Cry 5 از شرکت کپکام به نگرانی به وجود آمده پیرامون بازی پاسخ داده و در همین خصوص به طرفداران اطمینان داد نسخه پنجم Devil May Cry به مانند تمامی عناوین قبلی این سری متعادل و بالانس خواهد بود. «از بابت نگرانی‌های مطرح شده سپاس‌گذاریم. تمامی این موارد قابل درک هستند که مخاطبین نگران پرداخت درون برنامه‌ای داخل این بازی باشند. با این حال باید به شما اطمینان بدهم هنگامی که بازی را تجربه کنید متوجه خواهید Devil May Cry 5 به مانند قسمت‌های قبلی این مجموعه متعادل و بالانس خواهد بود.»

آن طور که پیداست واکر کاملا مطمئن است که تاثیرات منفی بر ساختار طراحی مراحل و گیم‌پلی که به واسطه استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای حاصل می‌شود شامل Devil May Cry 5 نمی‌شود. سازندگان Devil May Cry 5 از پرداخت درون برنامه‌ای بهره بردند بدین منظور که پلیر بتواند به هر گونه که مایل است بازی را پیش ببرد. بازی Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) برای Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − دوازده =