اخبار بازی

بازی Devil May Cry 5 از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند

بازی Devil May Cry 5 از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند

وی جی مگ:  شرکت کپکام اعلام کرد به منظور ارتقای سریع‌تر شخصیت‌ها بازی Devil May Cry 5 از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، طی دمو تجربه شده توسط وبسایت Gamespot در نمایشگاه Tokyo Game Show 2018، در قسمتی از بازی پلیر با Divinity Statue مواجه می‌شود. جایی که به واسطه Orbهای جمع‌آوری شده می‌تواند کاراکتر خود را برای مبارزات ارتقا دهد. در همین منو گزینه‌ای وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید با هزینه پول واقعی در بازی شخصیت خود را رشد دهید. دلیل قرار گرفتن این قابلیت از کارگردان بازی آقای هیدیاکی ایتسونو سوال شد و ایشان جواب داد به این دلیل بازی Devil May Cry 5 از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند تا پلیرها بتوانند شیوه‌ای را که می‌خواهند بازی را تجربه کنند خودشان انتخاب نمایند.

«با در اختیار قرار گرفتن قابلیت خرید Red Orb پلیر حق انتخاب خواهد داشت. اگر می‌خواهید در زمان صرفه‌جویی کرده و تمامی آیتم‌ها را یک جا در اختیار داشته باشید این قابلیت در دسترس شما قرار می‌گیرد.»

ایتسونو در ادامه توضیح می‌دهد قیمت‌گذاری متنوع قابلیت‌ها به میزان سختی استفاده از یک حرکت و یا توانایی بستگی خواهد داشت. «اولین مورد بدین شرح است که ما احساس می‌کنیم مخاطبین باید در ابتدا موارد ارزان‌تر را استفاده کنند. پلیر با خود می‌گوید این آیتم ارزان بوده بنابراین آن را خریداری می‌کنم. سپس وقتی نوبت به موارد و قابلیت‌هایی که استفاده و مهارت پیدا کردن در آن‌ها سخت‌تر و دشوارتر است رسید آن‌ها را با قیمت گرانی در دسترس قرار دادیم. به این دلیل که پلیر پول خود را ذخیره کرده و نتواند تمامی قابلیت‌ها را با هزینه پول واقعی به دست بیاورد و برای یاد گرفتن آن‌ها زمان بگذارد.» عنوان Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) برای Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × یک =