اخبار بازی

خالق Devil May Cry با Capcom همکاری می‌کند ؟

خالق Devil May Cry با Capcom همکاری می‌کند ؟

وی جی مگ: عکس جدید منتشر شده توسط هیدکی کامیا شاید حاکی از آن باشد که خالق Devil May Cry با Capcom مشارکت و همکاری می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، هیدکی کامیا که به واسطه خلق آثار محبوبی هم‌چون Devil May Cry و Bayonetta شناخته می‌شود پیش از این در شرکت Capcom مشغول به کار بوده است. در حقیقت بیشتر اعضای ارشد استودیو Platinum Games کارمندان سابق استودیو Clover Studios هستند که یکی از زیرمجموعه‌های Capcom مسحوب می‌شد. در عکس جدیدی که کامیا از خود در اینستاگرام منتشر کرده این نوشته توسط او دیده می‌شود «Capcom و Platinum Games. ما یکی هستیم.» کامیا این عکس را به همراه Ryozo Tsujimoto که یکی از مدیران شرکت Capcom به شمار می‌آید به اشتراک گذاشته است.

اگرچه خالق Devil May Cry در گذشته اظهارنظراتی در خصوص شرکت Capcom داشته اما همواره برای آن‌ها احترام قائل بوده است. تاکنون هیچ همکاری میان Platinum Games و Capcom شکل نگرفته در حالی که هر دو طرف می‌توانند از این مسئله مزیت‌های زیادی به دست بیاورند. Scalebound آخرین پروژه‌ای بوده که کامیا مشغول توسعه آن بود. اثری که در نهایت پروسه تولید آن توسط شرکت مایکروسافت متوقف شد. از آن زمان تاکنون مشخص نیست کامیا مشغول ساخت چه بازی است.

خالق Devil May Cry با Capcom همکاری می‌کند ؟ 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 4 =