اخبار بازی

حذف خالکوبی‌ نئونازی از بازی Scum

خالکوبی‌ نئونازی از بازی Scum

وی جی مگ: ناشر و توسعه دهنده بازی SCUM به خاطر انتشار خالکوبی neo-Nazi در بازی عذرخواهی کردند. طبق گزارش Polygon این خالکوبی که در یک پک با قیمت 9.99 دلار عرضه می‌شد باعث به وجود آمدن اعتراض‌هایی شد. این خالکوبی مربوط به نازی‌ها و گروه‌های neo-Nazi است. این خالکوبی شامل یک صلیب است که یک جمجمه روی آن قرار گرفته. اعداد 14 و 18 نیز در این خالکوبی وجود دارند.

به گزارش وی جی مگ، این خالکوبی از بازی حذف شده و سازندگان بازی در حال بررسی بازی‌ هستند تا هرگونه محتوای توهین‌آمیز دیگری را پیدا و حذف کنند. Polygon گزارش داده که هدف سازندگان و ناشران بازی، نبردی برای مرگ بین زندانی‌های یک زندان است و آن را واقع‌گرایانه طراحی کرده‌اند.

زندانی‌های دنیای واقعی خالکوبی‌های نژادپرستانه و یا توهین‌آمیزی روی بدن خود دارند وهدف توسعه‌دهندگان بازی این است تا Scum را به واقعیت نزدیک کنند. به نظر می‌رسد که این خالکوبی برای گیمرهای بسیار مهم بود. این خالکوبی در پشت سر کاکتر قرار داشت و در پست‌های تبلیغاتی صفحه‌های مجازی نیز دیده می‌شد. هر چیزی که مربوط به این خالکوبی بود، پاک شده است.

ناشران بازی گفتند: «ما استفاده از این خالکوبی و هرگونه محتوایی که باعث ایجاد تنفر می‌شود را قبول نداریم. هدف ما از گنجاندن این خالکوبی در بازی، کمک به واقع‌گرایانه کردن بازی بود. این محتوا از بازی‌ حذف شد و Developer Digital  و GamePires در حال بررسی بازی، برای هرگونه محتوای توهین‌آمیز است. ما هرگونه استفاده از نمادهای توهین‌آمیز که باعث ایجاد تنفر دربازی‌هایمان می‌شوند را محکوم می‌کنیم و قبول می‌کنیم که این نماد را نباید در بازی می‌گنجاندیم. به خاطر وجود این محتوا از همه عذر می‌خواهیم.»

یکی از افراد Gamepires گفت: «هدف ما ساختن یک جو با بدترین جنایتکاران بود تا مردمی را به تصویر بکشیم که فکر این را نمی‌کردند تا خودشان را در چنین موقعیتی ببیند.»

بازی Scum در سبک بقا است و در سال 2018 برای پلتفرم PC از طریق Steam منتشر شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − 3 =