اخبار بازی

بازی Diablo 3 به عنوان اولین عنوان غیرانحصاری از سیستم آنلاین Nintendo Switch استفاده می‌کند

سیستم آنلاین Nintendo Switch

وی جی مگ: بازی‌هایی وجود دارند که با سرویس Nintendo Switch Online برای کنسول Nintendo Switch سازگار هستند مانند بازی‌های Third-Party این شرکت. Splatoon 2، Pokemon Let’s Go، Pikachu and Pokemmon Let’s GO Eevee، Mario Tennis Aces و Mario Kart 8 Deluxe از این بازی‌ها هستند.

به گزارش وی جی مگ، خبری منتشر شده که بر طبق آن یک بازی third-party از سرویس آنلاین شرکت Nintendo استفاده میکند. به گزارش وب‌سایت Gameinformer بازی Diablo 3 Eternal Collcetion روی کنسول Nintendo Switch از این سرویس برای Cloud Save، دسترسی به لابی‌ها از طریق اپلیکیشن موبایل و دسترسی به سیستم صوتی با اپلیکیشن موبایل استفاده می‌کند.

شرکت Nintendo نتوانسته بود به خوبی سرویس آنلاین را در اختیار مخاطبین قرار دهد و حالا با پشتیبانی از بازی Diablo 3 Eternal Collection می‌تواند طرفداران این سری و دارندگان کنسول Nintendo Switch را راضی کند. بازی Diablo 3 در سال 2012 توسط Blizzard ساخته شد و برای پلتفرم PC منتشر شد که یک بازی در سبک اکشن نقش‌آفرینی با زمینه فانتزی است. بعد از مدتی این بازی برای پلتفرم‌های PS3، PS4، Xbox 360 و Xbox one منتشر شد و حالا نوبت به کنسول Nintendo Switch رسیده است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + هجده =