اخبار بازی

نشانه‌ای جدید از ساخت بازی Diablo 4

نشانه‌ای جدید از ساخت بازی Diablo 4

وی جی مگ: حرف و حدیث‌ها پیرامون ساخت بازی Diablo 4 هم‌چنان وجود دارد. در حالی که Blizzard بارها در گذشته تاکید داشته که پروژه‌های متعددی در رابطه با این مجموعه در حال تولید قرار دارد اما هم‌چنان طرفداران از مرتبط بودن یکی از آن‌ها یعنی Diablo Immortal به موبایل ناراضی هستند.

به گزارش وی جی مگ، اکنون نشانه‌ای جدید کشف شده که بیان می‌دارد توسعه و ساخت بازی Diablo 4 در کار است. براساس این سرنخ به تازگی در صفحه کاری و استخدام استودیو Blizzard موقعیت‌های شغلی مختلفی برای استخدام و جذب نیرو ایجاد شده است. از طراحان بازی گرفته تا متخصصان فنی کار با انجین از جمله مواردی هستند که برای استخدام و کار روی پروژه معرفی نشده‌ای از مجموعه بازی Diablo به آن‌ها اشاره شده است. به نظر می‌رسد سرانجام کمپانی Blizzard در حال آماده‌سازی تدارکات است تا این اثر مورد انتظار را معرفی کند.

این کمپانی در انتهای سال گذشته بیانیه‌ای منتشر کرد بدین شرح که همواره در حال گوش دادن به نظرات و بررسی بازخوردهای مخاطبین خود است. با این حال آن‌ها به مدت زمانی نیازمند هستند تا بتواند پروژه جدید مجموعه Diablo را به سطح انتظار برسانند و ترجیح می‌دهند به جای حرف زدن پیرامون آن، در زمان مناسب از آن رونمایی کرده و آن را به نمایش بگذارند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × سه =