اخبار بازی

شباهت Diablo 4 کنسل شده به Dark Souls

شباهت Diablo 4 کنسل شده به Dark Souls

وی جی مگ: جزئیات جدید منتشر شده از شباهت Diablo 4 کنسل شده به Dark Souls حکایت دارند. شش سال از عرضه Diablo 3 می‌گذرد و در حالی که بسیاری منتظر معرفی نسخه جدید این مجموعه در BlizzCon بودند شرکت بلیزارد از بازی Diablo: Immortal برای موبایل معرفی کرد که سروصدا و جنجال‌های بسیاری ایجاد کرد.

به گزارش وی جی مگ، جیسون شریر نویسنده نام‌آشنای وبسایت کوتاکو به تازگی مطلبی در خصوص فرآیند تولید Diablo 4 و حواشی ایجاد شده پیرامون این کمپانی منتشر کرده است. این مطلب مدعی شد توسعه پروژه Diablo 4 با مشکل مواجه و کنسل شد. این پروژه که با اسم “Hades” ایجاد شد قرار بود توسط Josh Mosqueira هدایت شود که ساخت نسخه کنسولی Diablo 3 و هم‎‌چنین بسته گسترش‌دهنده Reaper of Souls را در کارنامه دارد. Hades قرار بود تا این مجموعه را به جهت کاملا متفاوتی هدایت کند به گونه‌ای که شباهت‌هایی نیز حتی به سری بازی Dark Souls داشت.

این پروژه قرار بود اتمسفر تیره‌تری داشته باشد و به فضا و محیط گوتیک بازگردد. قرار بود دوربین ایزومتریک کنار گذاشته شود و از نمای دوربین پشت شانه استفاده شود. شباهت Diablo 4 کنسل شده به Dark Souls و در عین حال تفاوت آن با نسخه‌های قبلی به گونه‌ای بود که هنگامی که ایده‌های مطرح می‌شد حتی بلیزارد مطمئن نبود بتوانند نام این پروژه را Diablo بگذارند. سرانجام در سال 2016 این پروژه کنسل شد و شخص Mosqueira هم کمپانی بلیزارد را ترک کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =