اخبار بازی

ساخت سریال Diablo به‌زودی توسط Netflix شروع می‌شود

ساخت سریال Diablo به‌زودی توسط Netflix شروع می‌شود

وی جی مگ: به دنبال انتشار و لو رفتن شایعاتی در ماه گذشته اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گرفته است که بیان می‌دارد تولید و ساخت سریال Diablo به‌زودی توسط شبکه Netflix شروع می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به موفقیتی که سریال Castlevania اثر اقتباسی Netflix به دست آورد جای تعجبی ندارد که این شبکه بخواهد مجموعه‌های بیشتری براساس بازی‌های ویدئویی تولید کند. با توجه به هایپی که پیرامون فرنچایز Diablo پس از معرفی آن برای کنسول Nintendo Switch به وجود آمده اکنون بهترین زمان برای معرفی و ساخت سریال Diablo به شمار می‌رود. براساس گفته‌های نشریه Variety این سریال اقتباسی به صورت یک مجموعه انمیشنی تولید خواهد شد.

موسس Boom! Studios آقای اندرو کازبی اخیرا طی پستی در توییتر اظهار کرده بود صبحت‌های نهایی را برای ساخت سریالی از Diablo با شرکت Activision و Netflix انجام داده است. حذف شدن این توییت تمامی ماجرا را مشکوک‌تر و از طرفی دیگر مهیج‌تر می‌سازد. براساس شایعات لو رفته در ماه گذشته، از کازبی که سابقه نگارش اثر Hellboy را دارد سوال شد که آیا در ساخت و نگارش سریال مورد بحث نقشی خواهد داشت و به دنبال آن دیگر هیچ گونه جزئیاتی در دسترس قرار نگرفته است. با توجه به این که کم‌کم به زمان برگزاری نمایشگاه BlizzCon نزدیک می‌شویم احتمال دارد اگر قرار باشد رونمایی از سریال Diablo صورت بگیرد نمایشگاه مذکور محل مناسبی برای این مسئله باشد. باید دید آیا ساخته محبوب Blizzard که اولین نسخه آن در سال 1996 قدم به بازار گیم گذاشت نیز راه خود را به مدیوم تلویزیون باز خواهد کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 4 =