اخبار بازی

قابلیت Cross Play به بازی Diablo 3 اضافه می‌شود

قابلیت Cross Play به بازی Diablo 3 اضافه می‌شود

وی جی مگ: براساس اطلاعات موجود می‌توان اظهار کرد قابلیت Cross Play به بازی Diablo 3 اضافه می‌شود. نماینده‌ای از شرکت Blizzard در گفتگو با Business Insider بیان کرد اضافه شدن قابلیت مذکور به بازی Diablo 3 امری‌ست که تنها به زمان بستگی داشته و می‌توان از پیاده‌سازی شدن آن اطمینان داشت.

به گزارش وی جی مگ، باید توجه کرد موارد مطرح شده هیچ گونه تاییدیه رسمی به شمار نمی‌رود و حتی به نسخه PC نیز در این مقاله اشاره نشده است. Blizzard تنها اظهار کرد در حال همکاری با مایکروسافت و سونی است تا قابلیت Cross Play به بازی Diablo 3 اضافه شده و در بین نسخه‌های Nintendo Switch و سایر نسخه‌های آن ایجاد شود.

در ماه سپتامبر بود که سونی در اقدامی غافل‌گیرکننده از موضع سابق خود کوتاه آمد و اجازه برقراری Cross Play بین نسخه PS4 بازی Fortnite و سایر پلتفرم‌ها را صادر کرد. شان لیدن مدیر استودیوهای سونی نیز توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد که آن‌ها تصمیم داشتند به بهترین شکل ممکن این قابلیت را پیاده‌سازی کنند و به همین منظور تا مدت‌ها اجازه آن را صادر نمی‌کردند. اگرچه Blizzard اعلام کرد که آن‌ها در حال حاضر برنامه‌ای برای اضافه کردن Cross Play به بازی خود ندارند اما در آینده می‌توان منتظر پیاده‌سازی آن بود. نسخه Nintendo Switch بازی Diablo 3 تحت عنوان Diablo 3: Eternal Collection در تاریخ 2 نوامبر عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + 9 =