اخبار بازی

بازی Diablo 3: Eternal Collection برای Nintendo Switch لو رفت

بازی Diablo 3: Eternal Collection برای Nintendo Switch لو رفت

وی جی مگ: بازی Diablo 3: Eternal Collection برای Nintendo Switch لو رفت. عنوان Diablo 3 با عرضه در سال 2012 هم‌چنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های PC و کنسولی محسوب می‌شود و اکنون به نظر می‌رسد دارندگان کنسول جدید نینتندو هم بتوانند در زمانی نامشخص در سال جاری به سلاخی کردن شیاطین مشغول شوند.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات منتشر شده توسط مقاله وبسایت فوربس که البته هم‌اکنون حذف شده است ورژن جدیدی از ساخته اکشن نقش‌آفرینی بلیزارد تحت عنوان بازی Diablo 3: Eternal Collection برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد. براساس این مقاله این ورژن در تاریخی نامشخص در سال جاری عرضه می‌شود. نسخه Eternal Collection شامل بازی اصلی که درسال 2012 انتشار یافت و بسته گسترش‌دهنده Reaper of Souls و بسته الحاقی Rise of the Necromancer می‌شود. قیمت این نسخه هم 60 دلار اعلام شده است.

علاوه‌بر برخورداری محتویات قبلی عرضه شده، نسخه Switch شامل محتویات جدید ظاهری با تم The Legend of Zelda است. طبق تصاویر موجود در ابتدای این مقاله، یکی از آن‌ها پوسته جدیدی کاراکنر Ganondorf را به نمایش می‌گذارد. موارد دیگر هم شامل Cucoo pet، بال‌های Echoes of the Mask و پرچم Triforce می‌شود.

مقاله فوربس هم‌چنین بیان می‌دارد بازی Diablo 3 روی Switch می‌تواند به صورت همزمان روی یک دستگاه توسط چهار پلیر تجربه شود و در عین حال چهار پلیر می‌توانند با استفاده از ارتباط محلی و بدون نیاز به اتصال اینترنت با یکدیگر روی چهار دستگاه Switch متفاوت بازی کنند. البته این اثر با استفاده از سرویس Nintendo Switch Online که در ماه سپتامبر آغاز می‌شود از قابلیت آنلاین بازی کردن هم بهره‌مند خواهند بود و به صورت ابری می‌توان پیشرفت‌ها را ذخیره کرد. تاکنون هیچ کدام از این اطلاعات توسط بلیزارد یا Activision مورد تایید قرار نگرفته اما از آن جایی که شایعات عرضه بازی مذکور برای Nintendo Switch مدت‌هاست که به گوش می‌رسد تایید رسمی این جزئیات دور از انتظار نخواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − چهار =