اخبار بازی

بازی Diablo 4 احتمالا در سال 2019 معرفی می‌شود

بازی Diablo 4 احتمالا در سال 2019 معرفی می‌شود

وی جی مگ: پس از سروصدای ایجاد شده به دنبال معرفی بازی Diablo Immortal برای گوشی‌های موبایل، تیم سازنده مجموعه Diablo در شرکت بلیزارد به دفعات تکرار کرد که این نسخه تنها بازی در حال ساخت از این مجموعه نبوده و پروژه‌های مختلفی از Diablo در حال توسعه قرار دارند. با توجه به بیانیه جدید منتشر شده می‌توان حدس زد بازی Diablo 4 احتمالا در سال 2019 معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی در انجمن رسمی بلیزارد تیم سازنده مجموعه Diablo بیانیه‌ای را منتشر کرده که دید شفاف‌تری در خصوص آنچه که درون کمپانی در حال تولید قرار دارد به گیمرها می‌دهد. براساس این بیانیه تیم سازنده روی چندین پروژه از Diablo مشغول به کار است که قرار است در طول سال آینده از آن‌ها رونمایی شود. اگر نسخه چهارم در برنامه این تیم وجود داشته باشد می‌توان انتظار داشت بازی Diablo 4 احتمالا در سال 2019 معرفی شود.

«ما به خواندن بازخوردها ادامه می‌دهیم و گفتگوی داخلی میان اعضای تیم سازنده هم‌چنان ادامه دارد. ما برنامه‌های بسیاری برای مجموعه Diablo در پروژه‌های مختلف و متنوع داریم که در طول سال آینده رونمایی و معرفی می‌شوند. ما برای به اشتراک گذاشتن موارد بیشتر از پروژه‌های‌مان اشتیاق زیادی داریم. اما از آن‌ جایی که به جای صحبت کردن درباره آن‌ها ترجیح می‌دهیم آن‌ها را به شما نمایش دهیم باید مدتی منتظر بمانید. برای رسیدن به سطح توقعات به وجود آمده مدتی زمان مورد نیاز است. اما اکنون بیشتر از هر زمانی به ارائه تجربه‌ای از Diablo متعهد شده‌ایم که جامعه مخاطبین به آن افتخار کنند.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − 7 =