اخبار بازی

DICE می گوید: عنوان Battlefield: Bad Company 3 ساخته خواهد شد

DICE می گوید: عنوان Battlefield: Bad Company 3 ساخته خواهد شد 1

در حالی که عنوان Battlefield: Bad Company 3 هنوز در دست ساخت نیست، اما DICE می گوید این عنوان در آینده ساخته خواهد شد. در رویداد اخیر کارگردان خلاق سری Battlefield: Bad Company جناب آقای Lars Gustavsson گفت:

اگر می خواهید احساس من را در مورد سری Battlefield: Bad Company بدانید باید بگویم که من خیلی دوست دارم سری جدید عنوان Battlefield: Bad Company را در دست ساخت قرار دهم.

هنگامی که DICE گفت در نهایت سری جدید Bad Company باز می گردد، این جمله به نظر طنز آمیز می آمد اما هنوز نشانه های بسیاری در مورد این مجموعه باقی مانده است.

Gustavsson گفت:

زمانی که ما اولین سری این عنوان را در کنار نسخه ی 1942 در دست ساخت قرار دادیم، برای من کار کردن بر روی این عناوین پراز شور و اشتیاق بود. ما از طریق دوران جنگ های مختلف کار خود را ادامه دادیم. من عاشق همه ی این عناوین بودم و آنها را همانند بچه هایم دوست داشتم. وقتی زمان ساخت عنوان سری Bad Company فرا رسید، ما برای خلق این عنوان از آزادی خاصی برخوردار بودیم. به ما اعتماد کنید چرا که تیم Bad Company هنوز فراموش نشده است. آنها فقط در یک تعطیلات بسیار طولانی هستند.

Gustavsson ادامه داد:

سازندگان سری Bad Company باز می گردند.
در حال حاضر استودیو DICE در حال انتشار و ساخت عناوینی مانند Battlefield 4،Mirror’s Edge 2 و Star Wars: Battlefront است و با توجه به این موضوع ممکن است ساخت عنوان Battlefield: Bad Company 3 با تاخیر صورت گیرد اما در آینده ساخت عنوان Battlefield: Bad Company 3 به حقیقت تبدیل خواهد شد.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × چهار =