اخبار بازی

طراحی کنترلر PS5 مشخص شده ؟

طراحی کنترلر PS5 مشخص شده ؟

وی جی مگ: طی چند ماه اخیر شایعات مختلفی درباره PS5 منتشر شده و نهایتا مدیران سونی نیز به آنها واکنش نشان داده و تایید کردند که در حال حاضر مشغول ساخت کنسول خانگی نسل آینده خود هستند اما تا این لحظه هیچ طرحی به عنوان ظاهر این کنسول حتی به صورت شایعه نیز در دسترس قرار نگرفته. با این حال به تازگی اطلاعاتی به دست آمده باور آنها کمی سخت از است اما به طارحی کنترلر PS5 اشاره دارند.

به گزارش وی جی مگ، چند روزی است که بازی تحت عنوان Astro Bot Rescue Mission برای هدست واقعیت مجازی PS VR در دسترس قرار گرفته و توانسته توجه بسیاری از کارشناس‌ها به خود جلب کند. بازی که چند روز پیش گفتیم توانسته بالاترین میانگین امتیاز بازی‌های PS VR را به خود اختصاص دهد. در بخشی از این بازی شاهد طراحی کنترلری هستیم که هرچند در ابتدا شبیه به نمونه موجود برای PS4 است اما در ادامه تغییر کرده و ظاهر آن با جزئیات جدیدی همراه می‌شود. مسئله‌ای که باعث شده برخی اعتقاد داشته باشند این تغییرات در اصل به طراحی کنترلر PS5 اختصاص دارند.

طراحی کنترلر PS5 مشخص شده ؟ 1

در حال حاضر باور کردن چنین مسئله‌ای بسیار سخت است اما کاربرها به همین طرح‌ها برای شکل دادن به شایعات و احتمالات تکیه کرده و توضیح داده‌اند که کنترلر به نمایش در آمده در بازی Astro Bot Rescue Mission به شکلی طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد با یک انگشت کنترل مناسبی روی هر دو کلید بالایی کنسول یعنی L1/L2‌ یا R1/R2 داشته باشد. بسیاری نیز اعتقاد دارند که در اصل سونی سعی کرده از ایده‌هایی که برای طراحی کنترلر PS5 در نظر دارد، در بازی انحصاری جدید خود استفاده کند تا نگاهی اندک به واکنش‌ گیمرها داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − سیزده =