اخبار بازی

کنسول PS5 از وضوح تصویر 8K و فریم‌ریت 120 پشتیبانی می‌کند ؟

کنسول PS5 از وضوح تصویر 8K و فریم‌ریت 120 پشتیبانی می‌کند ؟

 وی جی مگ: کنسول PS5 از وضوح تصویر 8K و فریم‌ریت 120 پشتیبانی می‌کند ؟ اگرچه می‌دانیم این کنسول در حال ساخت بوده اما اطلاعات دقیق کمی از آن منتشر شده در حالی که شایعات پیرامون آن بسیار زیاد هستند.

به گزارش وی جی مگ، توکیو به تازگی کنفرانس سالیانه BEE را برگزار کرده و سونی نیز موردی ویژه در آن به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه شباهت‌هایی به Consumer Electronics Show یا CES در وگاس دارد و کاملا در خصوص تکنولوژی و پرفورمنس‌های مختلف است. هنگامی که سونی در استیج ظاهر شد تا تکنولوژی جدیدش را رونمایی کند از یک سیستم نمایش LED کریستالی تحت نام CLEDIS پرده‌برداری کرد که قرار است به صورت یک محصول کاملا گیمینگ به بازار عرضه شود.

این صفحه نمایش 440 اینچی بسیار بزرگ بوده و می‌تواند از پس اجرای وضوح تصویر 8K و فریم‌ریت 120 بربیابد. خالق Grand Turismo و مدیر استودیو Polyphony Digital یعنی کازونوری یامائوچی اندکی در خصوص این تکنولوژی صحبت کرده و اظهارات وی نشان می‌دهند آن‌ها برای عرضه کنسول نسل بعدی شرکت سونی آماده می‌شوند.

برچسب‌هاPlayStation playstation 5 PS4 PS5 sony
فرداد معبودی

فرداد معبودی

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − 4 =

  • نه بنظرم امیدوارم اینطور نباشه چون فایده نداره والکی قیمت کنسولدمیره بالا
    من همین که ۴k واقعی با نرخ فریم 60 بده راضیم
    هنوز 4k همه گیر نشده چه برسه به 8k
    ما ایرانیا توان خرید گیم‌نداریم چه برسه به تلوزیون 4k و حالا 8k

  • یعنی تا 20 سال دیگه فکر همچین کنسولی رو از سرتون بیرون کنید. 2080ti توی battlefield v به زور میتونه روی fullhd و روشن بودن RT صد فریم بیاره :rotfl: :rotfl:

  • 440 اینچ !!!! چه مسخره ? بیشتر ترجیح میدم یک سیستم معمول با قیمت مناسب باشه تا یک ابر کنسول که خریدش برای ما مقدور نباشه