اخبار بازی

Dishonored 2 هم قربانی مشکلات فنی PC شد

دومین قسمت از مجموعه بازی Dishonored روز گذشته به صورت رسمی وارد بازار شد و البته به نظر می‌رسد که مشکلات فنی بسیاری گریبان‌گیر نسخه PC آن است. طی یک روز گذشته کاربرهای شبکه آنلاین استیم گزارش‌های متعددی را منتشر کرده‌اند که بازی حتی در زمان اجرا روی سیستم‌های قدرتمند و جدید با مشکل افت فریم شدید روبرو است. در کنار این موضوع توضیح داده شده که باگ‌های عجیبی در بازی اتفاق می‌افتند و که نهایتا به توقف اجرای بازی منتهی می‌شوند یا در نمونه‌های دیگر صدا و ارتباط موس با بازی قطع می‌شوند.

هاروی اسمیت کارگردان Dishonored 2 توضیح داده که با مشکلات کاربرها در شبکه استیم را بررسی کرده و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که آنها را برطرف کنید. در همین زمینه بتسدا هم توضیح داده که همین هفته یک بروزرسانی را برای برطرف شدن مشکلات نسخه PC منتشر خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که Dishonored 2 اولین بازی طرح جدید شرکت بستدا است که از این پس تصمیم گرفته که نسخه مخصوص به منتقدها را زودتر از زمان انتشار بازی در اختیارشان قرار ندهد تا تاثیری روی فروش بازی نگذارد. Dishonored 2‌ روز گذشته برای Xbox One، Playstation 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر شده است.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + ده =