اخبار بازی

سازندگان Dishonored روی یک بازی چند نفره کار می‌کنند

سازندگان Dishonored روی یک بازی چند نفره کار می‌کنند

وی جی مگ: اوایل سال جاری میلادی بود که استودیو Arkane Studios اعلام کرد فعلا روی قسمت جدید Dishonored کار نمی‌کنند اما از آن زمان تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره پروژه جدید سازندگان Dishonored منتشر نشده. با این حال آگهی استخدام جدید آنها نشان می‌دهد که سازندگان Dishonored روی یک بازی چند نفره کار می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، از سال 2012 تاکنون استودیو Arkane Studios روی چند پروژه مختلف از مجموعه بازی Dishonored کار کرده و در این میان اولین نسخه از مجموعه جدید Prey را نیز توسعه داد. با این حال می‌توان انتظار داشت که آنها فعلا به سراغ بازی کاملا جدید بروند. با توجه به آگهی استخدام جدید سازندگان Dishonored مشخص شده که این تیم به دنبال کار روی یک پروژه بازی چند نفره و اثری مبتنی بر واقعیت مجازی است.

در حال حاضر استودیو Arkane به دو شعبه Arkane Austin و Arkane Lyon تقسیم شده. در گذشته می‌دانستیم که شعبه Austin برای ساخت یک بازی چند نفره نیرو جذب می‌کند اما اکنون مشخص شده که شعبه لیون نیز رویکردی مشابه را پیش گرفته.

نکته قابل توجه این است که از این پروژه به عنوان بازی بزرگ و پرهزینه یاد شده که البته از پرداخت درون برنامه‌ای نیز استفاده می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + پنج =