اخبار بازی

فعلا خبری از ساخت قسمت جدید بازی Dishonored نیست

فعلا خبری از ساخت قسمت جدید بازی Dishonored نیست

وی جی مگ: به دنبال عرضه نسخه دوم در سال 2016 و نسخه اسپین‌آف Death of the Outsider در سال گذشته بسیاری از مخاطبین منتظر بودند تا ببینند ساخت قسمت جدید بازی Dishonored از چه زمانی آغاز خواهد شد. اما به گفته سازنده بازی یعنی استودیو Arkane فعلا خبری از توسعه قسمت جدید این مجموعه خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، در طول برگزاری نمایشگاه QuakeCon در هفته گذشته طراح ارشد استودیو Arkane یعنی ریکاردو بیر در صحبت با وبسایت VG24/7 درباره وضعیت فعلی فرنچایز Dishonored توضیحاتی ارائه کرد و گفت که در حال حاضر این مجموعه در حال استراحت قرار دارد. «نمی‌توانم به صورت دقیق بگویم در ادامه راه چه اتفاقی به وقوع می‌پیوندد. وقوع هر احتمالی امکان‌پذیر است. اما هم‌اکنون Dishonored در حال استراحت قرار دارد. من نمی‌دانم که آیا ساخت قسمت جدید بازی Dishonored در دستور و برنامه کار ما قرار  می‌گیرد اما فقط در زمانی این اتفاق خواهد افتاد که کیفیت آن حفظ شود.»

بیر در ادامه صحبت‌های خود به آینده Arkane و چگونگی مواجه با پروژه‌های جدید این استودیو سخن گفت که فرقی ندارد این اثر چه بازی باشد. نسخه جدید Prey، Dishonored یا یک بازی کاملا جدید. هم‌چنین توضیح داد که احتمال دارد این استودیو در آینده به سراغ بازی‌های کاملا جدیدی برود. «نکته‌ای که برای ما به عنوان یک استودیو اهمیت دارد ساخت یک دنیای عمیق و منسجم و داستان‌سرایی محیطی و همه‌جانبه است. ما به صورت پیوسته سعی می‌کنیم فضاهایی ایجاد کنیم که احساس واقعی به مخاطب انتقال دهد. فرقی نمی‌کند Dunwall یا Talos 1 باشد. علاوه‌بر شخصیت اصلی، شخصیت‌های جانبی نیز که با آن‌ها ملاقات می‌کنید از اهمیت فراوانی برخوردار هستند. سپس نوبت به ارائه گیم‌پلی می‌رسد. باید توانایی‌ها و قابلیت‌های جالبی را در اختیار گیمر بگذارید تا خود تجربه منحصر به فردش را رقم بزند. به صورت معمول ما زاویه دید اول شخص را برای عناوین خود انتخاب می‌کنیم اما این قانون سفت و سختی نبوده و می‌توانیم در آینده موارد دیگری را نیز امتحان کنیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + هفت =