اخبار بازی

DLC جدید برای CRYSIS 3

gameemag

Crytek سازنده ی مجموعه ی تحسین شده ی CRYSIS اخیرا خبر از عرضه ی اولین DLC برای عنوان Crysis 3 داد . از قرار معلوم این DLC فقط مربوط به بخش مولتی پلیر بازی خواهد بود و نام آن”جزیره ی گمشده ( The Lost  Island ) ” خواهد . این DLC در تاریخ 14 اردیبهشت ماه سال جاری برای پلت فرم های PC و PS3 با قیمت 14.99 دلار و برای Xbox 360 به قیمت 1200 پوینت مایکروسافت عرضه می شود .

این DLC شامل چهار نقشه ی جدید به نام های “Coastline , Creek , Crossing  و Ascent ” خواهد بود که همگی در دارای محیط جنگلی هستند و محیط های این مناطق شبیه به بازی اول این مجموعه خواهد بود . از قرار معلوم در 380 کیلومتری جزیره ی لینگ شان ( crysis و crysis warhead ) اثراتی از حظور موجودات فضایی پیدا شده که بهانه ی خوبی برای درگیری بین نیروی های Cell و سایر نیرو های شورشی ضد این شرکت خواهد بود . هم چنین این DLC دو مد جدید نیز به نام های Frenzy و Possession نیز به بازی اضافه خواهد کرد که هنوز اطلاعاتی از ویژگی های آن ها در دسترس نیست .

هم چنین طی گفتگو  با یکی از افرادی که به تجربه ی نسخه ی بتای این مجموعه پرداخته ، مشخص شده که این DLC نه تنها به محیط ها و گیم پلی نسخه ی اول بازی بازگشته بلکه ویژگی های های جذاب زیادی نیز به آن اضافه کرده که ارزش آن را برای طرفداران این سری بازی دو چندان می کند . پیش از این هم Cevat Yerli گفته بود که اخبار مربوط به اچیومنت های جدید و DLC با حال هوای مناطق گرمسیری مربوط به یک مجموعه نقشه ی جدید برای بازی خواهد بود .

محمد حسین باجلان

محمد حسین باجلان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 12 =