اخبار بازی

خبری از بازی Starcraft روی Nintendo Switch نیست

بازی Starcraft روی Nintendo Switch

وی جی مگ: به تازگی شرکت Nintendo فعالیت زیادی برای عرضه بازی روی کنسول Nintendo Switch داشته است. بازی‌هایی مانند Doom Eternal، Warframe، Wolfenstein 2  وبازی Diablo 3 قرار است برای این کنسول منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، Pete Stilwell تهیه کننده ارشد، به تازگی صحبتی با Gamespot داشت و در مورد آینده Nintendo و Blizzard صحبت کرد. او از این فرصت استفاده کرد و گفت که احتمالا در آینده نزدیک بازی Overwatch برای کنسول Nintendo Switch منتشر شود.

نوبت به بازی StarCraft رسید که در سال 1998 منتشر شد که یک بازی در سبک استراتژی است. نسخه بعدی بازی نیز چند سال بعد  عرضه شد. Star Craft 2 هم‌اکنون به صورت free-to-play در دسترس است.

Stilwell به نسخه PS4 بازی Star Craft اشاره کرد که و گفت که این نسخه واقعا خوب بود ولی برای این که این بازی روی کنسول کار کند باید روی آن کار کرد. Star Craft 2 نیز به گونه‌ای ساخته شده که با موس و کی‌بورد قابل بازی باشد و پورت کردن آن برای کنسول، کار دشواری خواهد بود و خبری از عرضه این بازی برای کنسول Switch نیست.

به نظر این کار منطقی می‌رسد. با اینکه کنسول Switch مکانیک‌های جالبی دارد ولی در این بازی به دفعات زیادی کلیک و درگ انجام می‌شود که بازی کردن آن با کنسول کار جالبی به نظر نمی‌آید.

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × یک =