اخبار بازی

احتمال عرضه بازی Twin Mirror برای Nintendo Switch وجود دارد

احتمال عرضه بازی Twin Mirror برای Nintendo Switch وجود دارد

وی جی مگ: احتمال عرضه بازی Twin Mirror برای Nintendo Switch وجود دارد. استودیو Dontnod Entertainment روی بازی جدید خود یعنی Twin Mirror که در E3 2018 معرفی شد مشغول به کار بوده و نشر آن نیز توسط شرکت Bandai Namco انجام خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، تاکنون Twin Mirror برای انتشار روی سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC مورد تایید قرار گرفته و مشخصا بسیاری بر این سوال وجود دارد که آیا احتمال عرضه این اثر روی Nintendo Switch وجود خواهد داشت. وبسایت Dualshockers در صحبت با سازندگان بازی سوال ذکر شده را مطرح کرد. تهیه‌کننده ارشد Twin Mirror یعنی آقای فابریس کامبونت در پاسخی امیدوار کننده اظهار کرد تیم سازنده عرضه بازی Twin Mirror برای Nintendo Switch را در نظر داشته و احتمال به وقوع پیوستن آن وجود دارد. نویسنده بازی یعنی متیو ریتر نیز ادامه داد با توجه به ذات اپیزودی بودن بازی Twin Mirror، عرضه آن برای کنسول پورتابلی هم‌چون Nintendo Switch مناسب به نظر می‌رسد.

صحبت‌های اعضای تیم Dontnod Entertainment امیدوار کننده بوده و باید دید آیا به پلتفرم‌های مقصد Twin Mirror، کنسول هیبریدی نینتندو نیز اضافه خواهد شد یا خیر. در هر صورت قرار است اولین اپیزود بازی تحت نام Lost on Arrival در اوایل سال 2019 برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در دسترس قرار بگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × چهار =