اخبار بازی

اطلاعات کامل از گیم‌پلی و بخش آنلاین بازی Doom Eternal

اطلاعات کامل از گیم‌پلی و بخش آنلاین بازی Doom Eternal

وی جی مگ: به مناسبت رونمایی از اولین گیم‌پلی بازی در دست ساخت استودیو id Software در QuakeCon، شرکت Bethesda اطلاعات کامل از گیم‌پلی و بخش آنلاین بازی Doom Eternal را منتشر کرد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا بیانه‌ای رسمی در خصوص توصیف کلی ویژگی‌های بازی به اشتراک گذاشته شد که به این شرح است: عنوان DOOM Eternal ساخته استودیو id Software دنباله مستقیمی بر اثر تحسین شده و پرفروش Doom 2016 است. در DOOM Eternal حداکثر ترکیب قدرت و سرعت را تجربه کنید و در سر راه خود دشمنان و موجودات اهریمنی را به درک بفرستید. این اثر توسط انجین idTech 7 در حال توسعه بوده و موسیقی متن آن هم توسط مایک گوردون آهنگسازی می‌شود. DOOM Eternal شما را در نقش DOOM Slayer توقف‌ناپذیری قرار داده که می‌توانید در دنیای باورنکردنی بازی و با استفاده از سلاح‌های مختلف جدید دشمنان را از پا در بیاورید.

قدرت باورنکردنی DOOM Slayer را آزاد کنید. با زره به‌روزشده و انباری از تجهیزات جدید و بهبودیافته از جمله توپ و آتش‌افکن متصل به شانه لباس شخصیت اصلی، تیغه اضافه شده، قابلیت Dash جدید، شما از هر زمانی دیگری که سریع‌تری و مرگ‌بارتر هستید. به واسطه سلاح‌های جدید Super Shotgun و افزونه‌های آن چون Meat Hook که با استفاده از آن می‌توانید خود را به سمت دشمن حرکت دهید، موجودات اهریمنی موجود در سر راه خود را نابود کنید.

با حملات و توانایی‌های جدید موجودات جهنمی را به خاک و خون بکشانید. دسته‌های کلاسیک و مورد علاقه طرفداران مانند Pain Elemental, Archvile و Arachnotron به بازی بازگشته و به‌علاوه موارد کاملا جدیدی شامل DOOM Hunter و Corrupted Marauders در بازی اضافه شده‌اند. در دنیایی که تا به حال دیده نشده روی جهنم بر پا شده در محیط زمین نبرد به راه بیندازید. اسرار موجود در دنیای Doom را کشف کنید. با قدرتی که انجین idTech 7 در اختیار می‌گذارد دنیای بازی در جزئیات باورنکردنی به تصویر کشیده شده است.

به عنوان یک قاتل، به دیگر پلیرهای واقعی اجازه دهید تا در هر لحظه در شکل اهریمن به کمپین شما حمله نمایند تا هنگام تجربه کمپین بازی، تجربه شما همواره با موارد غیرقابل پیش‌بینی همراه شود. هم‌چنین شما هم می‌توانید به دسته هیولاها و موجودات اهریمنی پیوسته و به کمپین دوست خود و یا سایر پلیرها حمله کنید. جالب‌ترین بخش ماجرا بدین شرح است که این کار می‌تواند با همکاری فرد دیگری نیز صورت بگیرد و انجام آن تنها به صورت تک‌نفره محدود نخواهد شد.

حالت این بخش چندنفره بازی به مانند بخش چندنفره سری بازی Dark souls بوده و که به شما اجازه می‌دهد به کمپین دیگر پلیرها هجوم ببرید. البته DOOM Eternal به شما اجازه خواهد داد درصورتی که مایل باشید این قابلیت را غیرفعال نمایید تا بازی شما مورد مزاحمت دیگران قرار نگیرد.

این بار دیگر خبری از وجود قابلیت SnapMap در بازی نخواهد بود. قابلیتی که به پلیر اجازه می‌داد با استفاده از ابزارهای مختلف، استیج‌های متفاوتی را در DOOM بسازد. اما در مقابل یکی از مهم‌ترین موارد درخواست شده توسط کاربران، عرضه محتویات پس از انتشار برای کمپین بود که هرگز برای Doom قبلی اتفاق نیفتاد. اما اکنون سازندگان بازی تایید کردند DOOM Eternal محتویات پس از عرضه دریافت خواهد کرد.

عنوان DOOM Eternal برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC در حال توسعه و ساخت بوده و هم‌اکنون تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + یک =