اخبار بازی

چگونه شوالیه تاریکی روی بازی DOOM Eternal تاثیر گذاشت ؟

شوالیه تاریکی روی بازی DOOM Eternal تاثیر گذاشت

وی جی مگ: Doom Eternal دومین نسخه reboot از این سری است. این بازی می‌توانست Doom 2 نام‌گذاری شود ولی سازندگان آن دلیل خوبی برای نام‌گذاری آن داشتند. یکی از این دلایل مربوط به کاری است که Christopher Nolan در مورد فیلم شوالیه تاریکی انجام داده.

به گزارش وی جی مگ، نسخه‌ای که در سال 2016 منتشر شد نام کلاسیک بازی را بدون هیچ پسوندی داشت. قرار است در Doom Eternal خونریزی و صحنه‌های خشن بیشتری نسبت به نسخه اول آن وجود داشته باشد. Mary Stratton تهیه کننده اجرایی این بازی در صحبتی که با IGN داشت گفت که در ابتدا قرار بود این بازی DOOM 2 نام‌گذاری شود ولی بعد از بحث‌هایی که شد، فهمیدیم که این کار اشتباه است.

Stratton در این باره گفت: « سازندگان این بازی احساس می‌کردند که این کار اشتباه است ولی من هنوز فکر می‌کنم که این کار اشتباه نبود چرا که یک بازی جدید را می‌ساختیم» پلیر‌ها نیز صحبت‌هایی در مورد نام این بازی می‌کرند و به عقیده آن‌ها بهتر بود که این بازی DOOM 2 نام‌گذای می‌شد.

کارگردان خلاق Id Software یعنی Hugo Martin سعی داشت تا این بازی DOOM 2 نام‌گذاری نشود چرا که باعث ناراحتی پلیر‌ها می‌شد تا به دنبال چیز جدیدی در بازی بگردند. Martin این کار را با شوالیه تاریکی مثال زد. او در این باره گفت:« به نظر من Nolan بهترین کار را انجام داد و ما در مورد آن فکر کردیم و نام آن Dark Knight 1، Dark Knight 2 و Dark Knight 3 نشد و هر قسمت نام مخصوص به خودش را داشت و همه‌ آن‌ها به هم گره خورده بودند یعنی داستان آن‌ها مرتبط به‌ هم بود مانند بازی Doom.»

کارگردان بازی باور دارد که نام‌گذاری این بازی به عنوان Doom Eternal بهترین حس را برای ساختن این بازی را می‌داد و باعث می‌شود که هیچ سردرگمی در مورد این سری به وجود نیاید.

این بازی تاریخ عرضه دقیقی ندارد ولی انتظار می‌رود که در سال 2019 منتشر شود و پلتفرم‌هایی که بازی Doom Eternal برای آن عرضه می‌شوند PC، PS4 و Xbox one است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 3 =