اخبار بازی

کشف راز Doom 2‌ بعد از 24 سال

کشف راز Doom 2‌ بعد از 24 سال

وی جی مگ: راز‌های بازی‌ها یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها هستند به ویژه راز‌های بازی‌های قدیمی. مجموعه DOOM جالب‌ترین راز‌ها را در خود دارد. حال یکی از راز‌ها بازی DOOM 2 بعد از 24 سال کشف شده است.

به گزارش وی جی مگ، توسعه دهنده بازی یعنی  John Romero در روز جمعه در تویتی اعلام کرد  که یک یوتیوبر با نام Zero Master رازی از بازی Doom 2 کشف کرده که مربوط به 24 سال قبل است.

گفته شده که این منطقه که به تازگی کشف شده است، بخشی ناشناخته نیست. مخاطبینی که دربخش مود فعالیت داشتند در آن زمان همه منظقه‌های بازی را به طور دقیق باز کرده بودند. به هر حال Zero Master اولین کسی است که توانست بدون تقلب کردن این راز را کشف کند.

بعد از اینکه 24 سال طول کشید تا Zero Master این راز را کشف کند سوالی به وجود می‌آید و آن این است که چند راز کشف نشده دیگر در بازی‌ها وجود دارد؟ منظورمان فقط بازی‌های قدیمی نیست. بازی‌های زیادی در طی این سال‌ها ساخته شده‌اند و رازهایی دارند که شاید هیچ‌وقت کشف نشوند.

برای جامعه Doom این کشف، کشف بسیار بزرگی نیست چرا که بار اولی نیست که راز جدیدی از این مجموعه کشف می‌شود. اما بالاخر پلیرها می‌توانند بازی Doom 2 را به طور کامل تمام کنند، بدون اینکه رازی از چشم آن‌ها مخفی بماند.

بازی Doom 2 در سال 1994 برای پلتفرم‌های PC، PlayStation و GameBoy منتشر شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − دو =