اخبار بازی

بازی Dragon Age 4 در The Game Awards معرفی می‌شود

بازی Dragon Age 4 در The Game Awards معرفی می‌شود

وی جی مگ:چند روز پیش بود که Bioware اعلام کرد به‌زودی اخبار بیشتری را از مجموعه بازی Dragon Age می‌شنویم. هرچند جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نشد اما حالا با توجه به شایعات موجود می‌توان انتظار داشت که بازی Dragon Age 4 در The Game Awards معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، برخی رسانه‌ها اطلاعاتی به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد بازی Dragon Age 4 در The Game Awards معرفی می‌شود. رسانه‌ها اعتقاد دارند که استودیو Bioware در ابتدای امسال پیش تولید بازی Dragon Age 4 را متوقف کرده تا تمام تمرکز خود را روی ساخت Anthem قرار دهد.

با توجه به این موضوع توضیح داده شده که جریان ساخت بازی Dragon Age 4 به شکل جدی شروع نشده و احتمالا سه سال تا انتشار آن فاصله داریم. شایعات به این نکته اشاره دارند که در سال 2020 کنسول‌های جدید به بازار وارد می‌شوند و با در نظر گرفتن این مسئله می‌توان انتظار داشت که ساخت بعدی Bioware برای پلتفرم‌های نسل آینده منتشر شود.

آخرین قسمت از این مجموعه با نام Dragon Age Inquisition در سال 2014 منتشر شد و هرچند نتوانست عملکردی در سطح قسمت اول از خود به جا بگذارد اما بسیاری آن را یک اثر موفق ارزیابی کردند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + هفده =

  • واقعا دیگه گندشو درآوردن، نمک این Announcementها به یهویی بودنشه، از دو سه هفته قبل از این مراسم روزی چندتا شایعه‌ی معرفی داره منتشر میشه، چه وضعشه؟؟؟ :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: