اخبار بازی

بخش چند نفره به بازی Dragon Age اضافه می‌شود

بخش چند نفره به بازی Dragon Age اضافه می‌شود

وی جی مگ: بالاخره بعد از مدت‌ها قسمت جدید مجموعه بازی Dragon Age با انتشار تیزری کوتاه در جریان TGA 2018 معرفی شد اما امروز با انتشار آگهی استخدامی برای این اثر به نظر می‌رسد که باید شاهد اضافه شدن بخش چند نفره به بازی Dragon Age باشیم.

به گزارش وی جی مگ، هنوز نام رسمی این بازی مشخص نشده اما استودیو Bioware به تازگی آگهی استخدامی را برای جذب کارگردان فنی جدید به تیم خود منتشر کرده در آن توضیح داده شده که فرد مورد نظر باید سابقه کار روی آثار چند نفره را داشته باشد. مسئله‌ای که این شایعه را به وجود آورده که احتمالا باید شاهد حضور بخش چند نفره در بازی Dragon Age باشیم.

این در حالی است که برخی پیش‌بینی کرده‌اند توضیحات مورد نظر به حالت Co op ارتباط دارد و ممکن است نسخه بعدی مجموعه بازی Dragon Age در این زمینه حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد و امکان تجربه بخش داستانی را به صورت دو یا چهار نفره به گیمر دهد.

نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که دیگر آگهی استخدام منتشر شده از سوی Bioware نشان می‌دهد که آنها برای ساخت قسمت بعدی بازی Dragon Age همچنان از موتور گرافیکی Forstbite استفاده می‌کنند. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که قسمت بعدی بازی Dragon Age برای نسل آینده پلتفرم‌های منتشر شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + شش =