اخبار بازی

اولین اطلاعات از بازی Dragon Ball Game Project Z

اولین اطلاعات از بازی Dragon Ball Game Project Z

وی جی مگ: کمپانی Bandai Namco سرانجام اولین اطلاعات از بازی Dragon Ball Game Project Z را به اشتراک گذاشت. اثری در سبک اکشن نقش‌آفرینی که چند هفته قبل معرفی شد.

به گزارش وی جی مگ، وظیفه ساخت و تولید این بازی برعهده استودیو CyberConnect 2 است. سازندگانی که توسعه Hack و Naruto: Ultimate Ninja Storm را در کارنامه دارند. استودیو Dimps که به عنوان سازندگان بازی Dragon Ball: Xenoverse شناخته می‌شوند روی بازی جدید کار نمی‌کنند. پس از معرفی Dragon Ball Game Project Z بسیاری تصور می‌کردند این نسخه دنباله یا گسترش‌دهنده‌ای بر عناوین Xenoverse باشد.

بازی قرار است در سال 2019 برای Xbox One، PS4 و PC منتشر شود. کمپانی Bandai Namco وعده داد بازی Dragon Ball Game Project Z دنیایی نوستالژیک و در عین حال جدید را ارائه می‌کند که تاکنون درون این سری دیده نشده است. «در این اثر طرفداران بازی Dragon Ball، در نقش شخصیت Kakarot از سرزمین Saiyan قرار می‌گیرند که البته با نام Goku هم شناخته می‌شود. در این بازی پلیرها کوئست‌های Goku را به منظور کسب قدرت و عطش این شخصیت برای چالش‌های مختلف تجربه می‌کنند. مهم‌تر آن که از زمین در برابر موجودات شرور محافظت خواهند کرد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × چهار =