اخبار بازی

سرمایه‌گذاری Drake در تیم ورزش الکترونیک 100Thieves

سرمایه‌گذاری Drake در تیم ورزش الکترونیک 100Thieves

وی جی مگ: رپر و خواننده هیپ هاپ کانادایی یعنی Drake مدت‌هاست که به ورزش‌های الکترونیک علاقه‌مند شده و چندی پیش هم با Ninja در یک مسابقه Fortnite‌ شرکت کرد اما علاقه این چهره شناخته شده به بازی‌های ویدئویی در همین نقطه متوقف نشده و اخبار جدید نشان از سرمایه‌گذاری Drake در تیم ورزش الکترونیک 100Thieves دارد.

به گزارش وی جی مگ، تیم 100Thieves مدتی است که برنامه خود برای جذب پشتیبان مالی را شروع کرده و موفقیت‌های خوبی را در این زمینه به دست آورده اما سرمایه‌گذاری Drake‌ روی آنها شاید همان‌چیزی بود که به خصوص از دید تبلیغات انتظارش را می‌کشیدند.

چهره‌های مختلفی تاکنون روی این تیم ورزش‌های الکترونیک سرمایه‌گذاری کرده‌اند و حالا Drake نیز در میان صاحبان اصلی این تیم قرار گرفته. رپری که حتی چندی پیش با دنبال کردن حساب کاربری Cyberpunk 2077 در توئیتر سوالات بسیاری را پیرامون علاقه‌اش به بازی‌های ویدئویی به وجود آورد.

حالا با سرمایه‌گذاری Drake در تیم ورزش الکترونیک 100Thieves مشخص شده که او تنها علاقه‌ای سطحی به این ماجرا نداشته و آینده را در چنین رشته‌هایی می‌بینید. لازم به ذکر است که تیم 100Thieves در مسابقات بازی‌هایی همچون League of Legends، Clash Royale و Fortnite شرکت می‌کنند و قصد دارند در آینده فعالیت خود را گسترش دهند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + 16 =