اخبار بازی

بتا بازی Dreams امسال عرضه می‌شود

بتا بازی Dreams امسال عرضه می‌شود

وی جی مگ: تقریبا 40 روز به انتهای سال 2018 میلادی باقی مانده و استودیو Media Molecule پیش‌تر اعلام کرده بود که بتا بازی Dreams امسال عرضه می‌شود. موضوعی که حالا با نزدیک شدن به انتهای سال برخی اعتقاد داشتند که محقق نمی‌شود اما سازندگان این اثر همچنان تاکید دارند که این اتفاق رخ خواهد داد.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که هنوز تاریخ انتشار بازی انحصاری PS4 مشخص نشده اما سونی و استودیو Media Molecule زمان اندکی را در اختیار دارند تا بتا بازی Dreams را طی یک ماه آینده در دسترس عموم قرار دهند. مسئله‌ای که نشان می‌دهد احتمالا به‌زودی تاریخ انتشار بتا بازی Dreams به صورت رسمی مشخص می‌شود.

برخی رسانه‌ها اعتقاد دارند که می‌توان چند ماه بعد از عرضه بتا بازی Dreams شاهد انتشار نسخه نهایی این انحصاری جدید PS4 بود. بازی که به شما ابزارهای بسیاری را ارائه می‌کند تا یک بازی حتی کامل را در ساختار آن طراحی کنید.

استودیو Media Molecule پیش‌تر با ساخت مجموعه بازی LittleBigPlanet شناخته می‌شد که رویکردی مشابه داشت و هرچند آزادی عمل Dreams را در اختیار گیمرها قرار نمی‌داد اما همچنان تمرکز اصلی خود را روی ساخت محتوا از سوی کاربرها و به اشتراک‌گذاری آن قرار داده بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × چهار =

  • عاشق بازی های این استودیو هستم این بازی صددرصد یه شاهکار دیگه از این استودیو هست ولی پروسه ساختش خیلی طولانی شده متاسفانه