اخبار بازی

امروز سرنوشت نسخه بتا بازی Dreams مشخص می‌شود

امروز سرنوشت نسخه بتا بازی Dreams مشخص می‌شود

وی جی مگ: مدت‌ها پیش بود که استودیو Media Molecule اعلام کرد که در سال 2018 تست نسخه بتا بازی Dreams شروع می‌شود اما ماه‌ها سپری شدند و خبری از این اتفاق نبود. نهایتا اما مشخص شد که بالاخره تا روزهای پایانی سال جاری میلادی نسخه بتا راه‌اندازی می‌شود و امروز اخبار بیشتری را در این زمینه دریافت می‌کنیم.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Media Molecule اعلام کرده که امروز ساعت 8:30 شب به وقت ایران یک برنامه استریم را برگزار می‌کند و طی آن اخبار بیشتری را از ساخته خود یعنی بازی Dreams با گیمرها به اشتراک می‌گذارد. بازی که سال‌هاست فرایند ساخت آن دنبال می‌شود و می‌تواند تبدیل به یکی از مهم‌ترین آثار نسل فعلی کنسول‌های خانگی شود.

هنوز مشخص نیست که امروز شاهد چه خبری خواهیم بود اما برخی رسانه‌ها اعتقاد دارند که ممکن است از همین امروز شاهد راه‌اندازی تست نسخه بتا بازی Dreams باشیم. اتفاقی که با توجه به زمان باقی مانده از سال جاری میلادی بعید نیست.

بازی Dreams که استودیو Media Molecule فرایند ساخت آن را به صورت انحصاری برای PS4 پیگیری می‌کند ایده خاصی را مورد توجه خود قرار داده و قصد دارد با ایجاد شرایطی این امکان را به گیمر بدهد که بازی خاص خود یا رویایش را به شکل یک تجربه تعاملی طراحی کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × یک =