اخبار بازی

سازندگان Dreams از دلایل تاخیر متعدد این بازی می‌گویند

سازندگان Dreams از دلایل تاخیر متعدد این بازی می‌گویند

وی جی مگ: بازی Dreams یکی از اسرارآمیزترین بازی‌های انحصاری کنسول PS4 به شمار می‌رود. بدین دلیل که در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص زمان برگزاری تست بتا و حتی زمان انتشار بازی در دسترس قرار نگرفته است. اکنون سازندگان Dreams از دلایل تاخیر متعدد این بازی می‌گویند.

به گزارش وی جی مگ، Creative Director بازی یعنی Mark Healey و کارگردان استودیو Media Molecule یعنی Siobhan Reddy در گفتگوی اخیر خود با وبسایت گیم‌اینفورمر توضیح می‌دهند که چرا تاکنون Dreams چندین مرتبه با تاخیر مواجه شده است. این عنوان برای اولین در سال 2013 با رونمایی کنسول PlayStation 4 معرفی شد اما تا سال 2015 وارد مرحله تولید کامل نشد زیرا اعضای استودیو Media Molecule مشغول کار روی نسخه کنسولی Tearaway بودند.

هم‌چنین توسعه بازی مسیر سختی را باید طی می‌کرد زیرا که در Dreams ابزار زیادی در دسترس پلیر قرار می‌گیرد که ساخت و کنار هم قرار دادن آن‌ها نیازمند زمان زیادی بود تا در هنگام عرضه، مخاطبین عام برای استفاده از آن دچار مشکل نشوند. باید به این نکته نیز اشاره کرد تولید Dreams، پروسه و مسیری بسیار متفاوت نسبت به LittleBigPlanet را طلب می‌کرد زیرا طراحی بازی حاصل ایده‌های بسیاری از افراد حاضر در استودیو بود و بدین شکل نبود که تنها یک شخص واحد ایده‌های بازی را مطرح نماید. در آخر سازندگان Dreams تاکید کردند تست بتا بازی در سال 2018 در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد. بر همین اساس باید به زودی اخبار بیشتری درباره زمان انتشار آن بشنویم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − نه =