اخبار بازی

اطلاعاتی از داستان، بخش آنلاین و بتا بازی Dreams

اطلاعاتی از داستان، بخش آنلاین و بتا بازی Dreams

وی جی مگ: هنوز تاریخ انتشار بازی Dreams مشخص نیست اما هرکدام از نمایش‌های این اثر به خوبی نشان می‌دهد که با عنوانی خاص روبرو هستیم و امکانات بسیاری که در اختیار گیمر قرار می‌دهد، این فرصت را پیش روی مخاطب قرار می‌دهند که بازی کامل را در ساختار این اثر توسعه دهند. در همین راستا سازندگان بازی مصاحبه‌ای انجام داده و اطلاعاتی از داستان، بخش آنلاین و بتا بازی Dreams را در اختیار مخاطب‌ها قرار داده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، الکس ایوانز موسس استودیو Media Molecule در مصاحبه اخیر خود با مجله گیم اینفورمر اعلام کرده بتا بازی Dreams در انتهای سال جاری میلادی همان‌طور که قبلا توضیح داده شده بود، در دسترس قرار می‌گیرد. در کنار این موضوع تایید شده که تمامی ساخته‌های کاربرها در بتا بازی Dreams به نسخه نهایی این اثر نیز اضافه ‌می‌‎شوند.

ایوانز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به این نکته اشاره داشته که گیمرها به جز ژانر MMO، توانایی توسعه هر نوع بازی دیگری را در Dreams دارند و البته نمی‌توانند از ساخته‌های خود درآمدی کسب کنند. در حال حاضر هدف سازندگان این است که بازی Dreams به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا شود اما ممکن است بسته به چیزی که کاربرها طراحی می‌کنند، فریم بازی دچار افت شود. این مسئله البته روی PS4 Pro با شرایط بهتری صورت می‌گیرد.

الکس ایوانز توضیح داده که بازی Dreams در نگاه اول اثری حتی مناسب افراد کم سن و سال است و نمی‌توان چیزی با درجه سنی بزرگسال در آن طراحی کرد. سازندگان این اثر تایید کرده‌اند که به جز بتا بازی Dreams در نسخه نهایی بخش داستانی نیز قرار گرفته و چالش‌هایی به صورت هفتگی نیز پیش روی مخاطب‌ها قرار می‌گیرد.

در حال حاضر می‌دانیم که بازی Dreams به صورت انحصاری برای PS4 در سال 2019 منتشر می‌شود اما هنوز تاریخ عرضه دقیق آن از طرف سونی اعلام نشده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =