اخبار بازی

کارگردان Driveclub به تیم سازنده Project Cars پیوست

کارگردان Driveclub به تیم سازنده Project Cars پیوست

وی جی مگ: پاول روستچینسکی کارگردان Driveclub به تیم استودیو Slightly Mad Studios که به واسطه ساخت عناوین Project CARS شناخته می‌شود پیوست و قرار است به عنوان کارگردان روی پروژه جدیدی مشغول به کار شود.

به گزارش وی جی مگ، کارگردان Driveclub این خبر را در توییتر خود به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که نمی‌تواند برای به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در رابطه با پروژه جدید خود صبر کند. در چند وقت اخیر روستچینسکی وضعیت سختی را پشت سر گذاشته است. اگرچه بازی Driveclub در ابتدای عرضه خود با مشکلات فراوانی همراه بود اما تیم سازنده یعنی استودیو Evolution Studios سخت تلاش کرد و پس از مدتی آن را به یک تجربه ارزشمند تبدیل کرد. با این حال این استودیو تعطیل شد و روستچینسکی به همراه تعدادی از اعضای تیم خود به شرکت Codemasters ملحق شد تا روی بازی Onrush مشغول به کار شود.

علیرغم این که Onrush توانست اندک نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد با این حال به هیچ وجه در چارت فروش و از نظر عملکرد تجاری موفق نبود و به دنبال آن روستچینسکی اخراج شده و تیم سازنده نیز به پشتیبانی استودیو اصلی Codemasters مشغول شد. اکنون باید دید فعالیت این شخص در محل کار جدید خود یعنی Slightly Mad Studios به چه شکل دنبال شده و چه پروژه‌ای را در دست ساخت دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 3 =