اخبار بازی

تایید عرضه بازی Dusk برای کنسول‌ها

تایید عرضه بازی Dusk برای کنسول‌ها

وی جی مگ: بازی Dusk یک عنوان اول شخص شوتر بوده که یادآور عناوین کلاسیک این ژانر در دهه 90 مانند DOOM و Wolfenstein است. این بازی در دسامبر گذشته توسط شرکت New Blood Interactive برای PC منتشر شد و استقبال فراوانی از آن صورت گرفت. اکنون کمپانی نام‌برده از عرضه بازی Dusk برای کنسول‌ها خبر داده است.

به گزارش وی جی مگ، Dave Oshry تهیه‌کننده عنوان نام‌برده به دنبال تشکر از طرفدارن به دلیل حمایت دائمی آن‌ها، اعلام کرد که در سالگرد سه سالگی بازی Dusk پس از رونمایی اولیه، قابلیت‌ها و موارد جدید فراوانی برای آن در راه است. عرضه بازی Dusk برای کنسول‌ها و دو پلتفرم Mac و Linux مهم‌ترین خبر منتشر شده در خصوص بازی است. با این حال به طور دقیق مشخص نشد بازی دقیقا برای چه کنسول‌هایی انتشار می‌یابد.

در ادامه Oshry از قابلیت‌های جدیدی که برای بازی در حال توسعه بودند خبر داد که از جمله آن باید به مواردی مانند اضافه شدن زبان‌های جدید، Steam Workshop، بخش Co op چند نفره و گزینه New Game Plus اشاره کرد. به‌علاوه مشخص شد نسخه Big Box Physical Collector’s Edition بازی هم در دست ساخت قرار دارد که شامل یک آیتم عجیب یعنی صابونی با عطر و بوی گوشت است که از خود بازی الهام گرفته شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 17 =