اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Dust: An Elysian Tail برای Nintendo Switch

تاریخ عرضه بازی Dust: An Elysian Tail

وی جی مگ: به تازگی تاریخ انتشار بازی Dust an Elysian Tail برای کنسول Nintendo Switch اعلام شده است. این بازی قبلا در سال 2012 برای کنسول Xbox 360 منتشر شده بود و بعدا برای پلتفرم‌های Microsoft Windows، OS X، Linux، iOS و PS4 منتشر شد.

به گزارش وی جی مگ، این بازی مبارزه‌های ساده و زیبای دارد که در سبک اکشن نقش‌آفرینی است. دشمنان زیاد این بازی باعث می‌شود تا هیجان زیادی به پلیرها انتقال یابد. داستان بازی نیز در مورد شخصیت Dust است که گذشته خود را فراموش کرده است. او به یک جنگجو تبدیل می‌شود که مجبور است با هیولاهای زیادی مبارزه کند.

بازی Dust an Elysian Tail به خاطر گیم‌پلی جذاب و داستان خوب در سال 2014 موفق به فروش یک میلیون نسخه شده است. موفقیت این عنوان باعث شده تا راهی کنسول Switch شود. این بازی به اضافه اینکه از طریق eShop در دسترس خواهد بود، به صورت فیزیکی نیز به فروش خواهد رسید. پیش‌خرید نسخه فیزیکی این بازی از ساعت 10 قبل از ظهر در تاریخ 31 آگوست شروع می‌شود البته این نسخه از بازی محدود است.

همانطور که می‌دانید کنسول Switch بهشت بازی‌های مستقل است و یکی از دلایل انتشار این بازی برای کنسول Switch همین است. بازی Dust an Elysian Tail در تاریخ 10 سپتامبر سال 2018 برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =