اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از داستان بازی Dying Light 2

اطلاعاتی جدید از داستان بازی Dying Light 2

وی جی مگ: از زمان معرفی بازی Dying Light 2 در نمایشگاه E3 2018 سازندگان آن در استودیو Techland تاکید زیادی داشتند که بازی تمرکز زیادی روی روایت داستان و انتخاب‌های پلیر دارد. اکنون نیز اطلاعاتی جدید از داستان بازی Dying Light 2 منتشر شده که اهمیت این مسئله را بیشتر از قبل نمایان می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، اخیرا Tymon Smektala طراح ارشد بازی در گفتگو با PCGamesN در خصوص جوانب دیگری از داستان بازی Dying Light 2 صحبت کرده که شامل جناح‌های حاضر در بازی می‌شود. به گفته Smektala هر کدام از این جناح‌ها دستورعمل‌ها و اهداف خود را در بازی دارند که می‌تواند باعث درگیری آن‌ها با یکدیگر شود. «در بازی جناح‌های Peacekeepers و Scavengers و مواردی دیگر وجود دارند. گروه‌های کوچک دیگری مانند Untainted هم در بازی حضور دارند که هر کدام از این گروه‌ها می‌توانند تاثیری بر یک قسمت داستان داشته باشند. این گروه‌ها می‌توانند به شکلی دور از انتظار تاثیر و ارزش قابل توجهی در داستان بازی داشته باشند.»

«برای مثال دو جناح یاد شده برای استفاده از یک منطقه متروکه در حال درگیری هستند و هر کدام نیز قرار است استفاده مشخصی از آن داشته باشند. در این میان Untainted ایده‌‎ها و اهداف خود را دنبال می‌کند. هر انتخابی که شما در این میان داشته باشید عواقب خود را دارد و ارتباط میان جناح‌ها و پس از آن داستان و گیم‌پلی بازی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. »

بازی Dying Light 2 برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در حال ساخت بوده و قرار است در تاریخی نامشخص در 2019 عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × پنج =