اخبار بازی

توقف برگزاری مسابقات Madden NFL 19 توسط EA

توقف برگزاری مسابقات Madden NFL 19 توسط EA

وی جی مگ: پس از به وقوع پیوستن حادثه ناگوار تیراندازی در تورنمنت مقدماتی Madden NFL 19 که در شهر جکسون‌ویل ایالت فلوریدا جریان داشت اکنون شرکت EA برگزاری مسابقات Madden NFL 19 را متوقف کرده است.

به گزارش وی جی مگ، در همین رابطه اندرو ویلسون مدیر مجموعه EA بیانیه‌ای صادر کرد و اندوه و نارحتی خود را در رابطه با به وقوع پیوستن این اتفاق که منجر به کشته شدن دو فرد از شرکت‌کنندگان تورنمنت و مجروح شدن هفت فرد دیگر گردید ابراز کرد. « تیلور رابرتسون و الیجا کلیتون دو فرد از شرکت‌کنندگان مسابقات Madden NFL جان خود را در این تیراندازی از دست دادند که یک تراژدی غیرقابل تصور است. آن‌ها بازیکنان مستعد و محترمی بودند و ما در این زمان دشوار از خانواده‌های آن‌ها پشتیبانی خواهیم کرد. ما عمیقا ابراز همدردی خود را به افرادی که در این حادثه زخمی شدند یا تحت تاثیر آن قرار گرفتند تقدیم می‌کنیم.»

«این رویداد، تورنمنت مقدماتی ما برای Madden Classic و اولین رقابت بزرگ Madden برای این فصل بود که توسط EA برگزار می‌شد. اگرچه این رویدادهای مقدماتی توسط شرکای مستقل اداره می‌شوند با این حال ما برای جذاب کردن رقابت‌ها و کسب بازخورد مثبت با آن‌ها همکاری می‌کنیم. ما تصمیم گرفتیم سه رویداد باقی مانده از بخش مقدماتی و به طور کل برگزاری مسابقات Madden NFL 19 را متوقف نماییم و اقداماتی را به منظور قرار دادن امنیت در بالاترین سطح خود اعمال کنیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × دو =