اخبار بازی

واکنش‌ مثبت مخاطب‌ها EA را به Anthem امیدوار کرد

واکنش‌ مثبت مخاطب‌ها EA را به Anthem امیدوار کرد

وی جی مگ:خرابکاری Mass Effect Andromeda کمپانی EA را به سازنده این اثر یعنی Bioware بی‌اعتماد کرده بود و آنها حتی برای بازی جدید این استودیو انتظارات خود در زمینه فروش را کاهش داده بودند اما واکنش مثبت مخاطب‌ها EA را به Anthem امیدوار کرده.

به گزارش وی جی مگ، مدیران EA در نشست مالی اخیر خود به این موضوع اشاره داشته و توضیح داده‌اند که طی ماه‌های اخیر نظرات مثبتی را از سوی مخاطب‌ها پیرامون این بازی دریافت کرده و به همین واسطه انتظارات خود از فروش Anthem را افزایش داده‌اند. از سوی دیگر EA اعلام کرده که انتظار دارد فروش دیجیتال بازی‌هایش چیزی در حدود 20 تا 25 درصد افزایش یابد. موضوعی که دلیل اصلی آن عرضه Anthem اعلام شده.

در شرایطی که واکنش مثبت مخاطب‌ها EA را به Anthem امیدوار کرده، این کمپانی توضیح داده که انتظار دارد که درآمد آنها از فروش دیجیتال بازی 20 تا 25 درصد افزایش داشته باشد. این در حالی است که EA به دنبال گرایش بیشتر به سمت بازار دیجیتال است و قصد دارد این کار را طی سال‌های آینده به شکل جدی‌تری دنبال کند.

آنها همچنین انتظار دارند که به واسطه عرضه بازی Anthem ‌و Command and Conquer Rivals برای موبایل، عملکرد مالی آنها در سه ماه انتهایی سال مالی جاری افزایش قابل توجهی داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + هفت =