اخبار بازی

تشکیل تیمی از سوی EA برای نظارت روی پرداخت درون برنامه‌ای

تشکیل تیمی از سوی EA

وی جی مگ: یک از جنجالی‌ترین بازی‌های سال پیش بازی Star Wars Battlefront 2 بود. این بازی به خاطر زیاده‌روی در پرداخت‌های درون برنامه‌ای شکست بزرگی خورد. البته حذف کردن این پرداخت‌های درون برنامه‌ای روش کاملی برای بازگرداندن طرفداران به سوی این بازی نیست.

به گزارش وی جی مگ، این شکست درس بزرگی برای کمپانی EA شد تا این بار روی سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای نظارت داشته باشد تا باعث نارضایتی مخاطبین نشود. به گفته Matthew Bilbey معاون اجرایی، ناشر بازی‌ها در حال پیاده‌سازی چیزی است که EA Moral Compass نام دارد. در مصاحبه‌ای با GameIndustry.biz او گفت که بر روی عناوینی که پرداخت درون‌برنامه دارند نظارت ویژه‌ای خواهند داشت.

هدف از این کار این است تا این سیستم دوباره طراحی شود تا روی پلتفرم‌های مختلف آزمایش‌هایی انجام شود تا مطمئن شوند که این بازی‌ها راه درستی را برای عرضه پیش رو دارند. قرار است این ویژگی‌ها به وسیله گیمرها قبل از عرضه امتحان شود. این تست‌کننده ها برای کمپانی EA بسیار مهم هستند چرا که راهنمای خوبی برای آن‌ها هستند.

هدف EA از تشکیل این تیم این است تا پرداخت‌های درون برنامه‌ای کاملا منصفانه باشند و بازی‌ها برای گیمرها لذت‌بخش باشند. بازی Battlefield 5 قرار است از پرداخت درون‌ برنامه‌ای در هنگام عرضه استفاده کند. البته این پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای فقط برای تغییر دادن ظاهر هستند و هیچ تاثیری روی برد و باخت نخواهند داشت. این کمپانی دید مثبتی به این جریان دارد و فکر می‌کند که می‌تواند گیمر‌ها را راضی کند.

به نظر می‌رسد که EA درس خوبی از گذشته گرفته و با انجام این کار می‌تواند گیمرها را راضی کند چرا که هدف‌ پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی Battlefield 5 تغییر کرده است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × سه =