اخبار بازی

بررسی حواشی اخیر رونالدو توسط EA

بررسی حواشی اخیر رونالدو توسط EA

وی جی مگ: داشتن یک ستاره بزرگ ورزشی روی کاور عناوین مختلف همواره امتیاز ارزشمندی است  اما نه در حالی که اخیرا حواشی فراوانی پشت این ستاره ایجاد شده باشد. امری که اکنون EA Sports و FIFA 19 به واسطه حواشی اخیر رونالدو ، ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس درگیر آن شده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، اصل ماجرا از جایی شروع می‌شود که چند روز پیش یک مجله خبری آلمانی به نام Der Spiegel مطلبی را منتشر کرد و در آن زنی به اسم کاترین مایورگا، کریستیانو رونالدو را به تجاوز جنسی در لاس‌وگاس در سال 2009 متهم کرده بود. اکنون EA Sports در صحبت با The Hollywood Reporter اظهار کرد که از نگرانی‌های گزارش شده در خصوص موضوع آگاه بوده و در حال بررسی حواشی اخیر رونالدو است. چرا که همواره این شرکت انتظار دارد ورزشکاران حاضر روی کاور عناوین ورزشی به طریقی خود را با ارزش‌های کمپانی EA هماهنگ کرده و در مسیری یکسان حرکت کنند.

در حال حاضر ناشر FIFA 19 برنامه‌ای ندارد کاور این بازی را که تصویری از کریستیانو رونالدو است تعویض نماید. البته با توجه به روند تحقیقات پیرامون اتهامات مطرح شده و نتیجه حاصل این مورد ممکن است تغییر نماید. با این حال رونالدو با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود تمامی این اتهامات را رد کرده و اخبار منتشر شده توسط Der Spiegel را جعلی خوانده است. هم‌چنین وکلای این چهره بزرگ فوتبال شکایتی را علیه نشریه ذکر شده به ثبت رسانده‌اند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − هشت =