اخبار بازی

غیبت EA در نمایشگاه E3 2019

غیبت EA در نمایشگاه E3 2019

وی جی مگ: باری دیگر مشخص شد کمپانی EA در نمایشگاه E3 2019 شرکت نمی‌کند و به جای آن رویداد EA Play مخصوص به خود را در ماه ژوئن برگزار می‌کند. با این حال شیوه برگزاری این رویداد نسبت به سال گذشته نیز دارای تفاوت‌هایی خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی EA امروز اعلام کرد از تاریخ 7 الی 9 ژوئن رویداد EA را برگزار می‌کند. نکته قابل توجه بدین شرح است که تاریخ 7 ژوئن برابر با روز جمعه بوده در حالی که سال‌های قبل این رویداد از روز دوشنبه آغاز می‌شد. روز جمعه با مراسمی این رویداد شروع می‌شود و سپس در انتهای هفته نیز نوبت به حضور طرفداران می‌رسد. به مانند سال‌های قبل Hollywood Palladium میزبان برگزاری رویداد EA Play خواهد بود.

اما مهم‌ترین تغییری که امسال در رویداد EA Play اعمال شده عدم برگزاری کنفرانس در جریان این رویداد است. در مقابل کمپانی EA وعده داده است تا در طول این سه روز، استریم‌های مختلف و متعددی را پخش می‌کند. این کمپانی اظهار کرد تصمیم عدم برگزاری کنفرانس در این رویداد در پاسخ به درخواست طرفدارانی که می‌خواهند گیم‌پلی بیشتری از بازی‌ها مشاهده کنند و اخبار بیشتری پیرامون بازی‌ها بشنوند گرفته شده است.

اگرچه EA در نمایشگاه E3 2019 شرکت نمی‌کند اما برگزاری رویداد EA Play نیز می‌تواند نکاتی قابل توجهی را به همراه داشته باشد که اصلی‌ترین آن بازی مورد انتظار Star Wars Jedi: Fallen Order است. اثری که قرار است در ماه آپریل سرانجام برای اولین بار رونمایی شود و بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت نمایش‌های بیشتری در طول برگزاری EA Play از آن به اشتراک گذاشته شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 20 =