اخبار بازی

سرویس EA Access در راه PS4

سرویس EA Access در راه PS4

وی جی مگ: کمپانی EA در گزارش مالی جدید خود خبر از عرضه یکی دیگر از سرویس اشتراکی برای پلتفرمی بزرگ داد. به نظر می‌رسد سرویس EA Access در راه PS4 قرار داشته و شاهد انتشار آن برای پلتفرم سونی خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی EA در زمینه ارائه سرویس‌های اشتراکی روی پلتفرم‌های مختلف عملکرد قابل توجهی داشته است. آن‌ها سرویس EA Access را برای Xbox One، سرویس Origin Access را برای PC و هم‌چنین یک سرویس اشتراکی ابری در حال توسعه دارند. اکنون عرضه یک سرویس اشتراکی دیگر برای پلتفرمی جدید تمامی حدس و گمان‌ها را به این مسئله معطوف می‌کند که سرویس EA Access در راه PS4 قرار دارد. ناگفته نماند شرکت سونی پیش از این اجازه انتشار این سرویس را روی کنسول نسل هشتمی خود صادر نکرده بود.

عرضه یک سرویس برای کنسول Nintendo Switch نیز بسیار دور از انتظار به نظر می‌رسد. زیرا تنها سه بازی از شرکت EA روی پلتفرم هیبریدی نینتندو در دسترس بوده که دو مورد آن مربوط به مجموعه ورزشی FIFA می‌شود. معرفی و عرضه یک سرویس اشتراکی جدید و یا یکی از موارد موجود برای پلتفرم‌های موبایل هم دور از انتظار نخواهد بود. شاید در نمایشگاه EA آینده شاهد معرفی این سرویس جدید و پلتفرم مقصد آن باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 1 =